اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان و خبرنگاران

قبر شهید اسماعیل عمرانی گلباران شد

خبرگزاری فارس: جمعی از خبرنگاران شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد و همچنین امام جمعه و فرماندار عنبرآباد با حضور بر قبر شهید اسماعیل عمرانی یکی از فعالان عرصه خبر، آن را گلباران کردند.

قبر شهید اسماعیل عمرانی گلباران شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان عنبرآباد با حضور در گلزار شهدا قبر شهید اسماعیل عمرانی یکی از فعالان عرصه عکس و خبر را گلباران کردند.

اصحاب رسانه جنوب کرمان با حضور در گلزار شهدای شهرستان عنبرآباد بار دیگر با آرمان‌های امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید بیعت کردند.

در این آیین خانواده شهید اسماعیل عمرانی، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه، امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان عنبرآباد حضور داشتند.

همچنین در این آیین معاون برنامه‌ریزی فرمانداری عنبرآباد، فرمانده انتظامی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان و جمعی از مسئولان عنبرآباد نیز داشتند

به گزارش فارس، شهید اسماعیل عمرانی در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به عنوان خبرنگار و عکاس فعالیت داشت که در سانحه سقوط هواپیمایی C130 در تاریخ 15 آذرماه سال 1384 به شهادت رسید.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول