اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس:

کاخ‌های استکبار روز قدس با مشت‌های مسلمانان فرو می‌ریزد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس گفت: کاخ‌های استکبار با مشت‌های گره کرده مسلمانان در روز قدس فرو می‌ریزد.

کاخ‌های استکبار روز قدس با مشت‌های مسلمانان فرو می‌ریزد

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: با برگزاری باشکوه مراسم روز جهانی قدس در سالی که موج بیداری اسلامی پایه‌های حکومت‌های دیکتاتوری را نابود کرده‌ است، ضربه مهلکی بر پیکره رژیم صهیونیستی وارد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه روز قدس روز بیعت برای اتحاد و همدلی همه ملت‌های آزادی‌خواه و مسلمان است، افزود: تمام مسلمانان جهان باید اتحاد و همبستگی خود را در روز جهانی قدس به استکبار جهانی و صهیونیست نشان دهند.

جعفری تصریح کرد: اعلام برائت از ظلم در روز جهانی قدس تنها همدردی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین نیست بلکه حمایت از همه مردمی است که زیر ستم و اشغال و تجاوز زورمندان و مستکبران جهان قرار گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در روز قدس کشورهای مسلمان مواضع رسمی‌ خود را در قبال رژیم صهیونیستی اعلام می‌کنند و هیمنه این رژیم شکسته می‌شود، اظهار کرد: سرزمین فلسطین سال‌ها است که توسط رژیم غاصب اسرائیل اشغال ‌شده و این یک ظلم در حق مسلمانان است که همه باید نسبت به آن معترض باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی (ره) روز جهانی قدس نام‌گذاری شده و این روز فرصتی است تا هر سال مسلمانان جهان، انزجار خود را از سیاست‌های نژادپرستانه رژیم صهیونیستی ابراز و از ملت مظلوم فلسطین در برابر اشغالگری‌های این رژیم غاصب حمایت کنند.

وی تصریح کرد: روز جهانی قدس امسال به سبب فراگیر شدن جنبش بیداری اسلامی در بین ملت‌های مسلمان منطقه، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

جعفری روز جهانی قدس همچنین زمینه‌ای برای آگاهی مسلمانان جهان از ماهیت متجاوزان و کشورهای زورگو است که همیشه در حال ایجاد نفاق در بین کشورهای اسلامی هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشت‌های گره کرده مسلمان در روز قدس، کاخ‌های دشمنان را بر سرشان خراب کرده و به جهانیان ثابت خواهد کرد که مسلمانان جهان زیر لوای انقلاب اسلامی به رهبری ولایت فقیه برای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم صهیونیستی محکم و استوار ایستاده‌اند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول