اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز خبر داد

حضور ورزشکاران البرزی در صف نخست راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز گفت: در روز جمعه این هفته جامعه ورزشی البرز در صف نخست راهپیمایی روز جهانی قدس حضور خواهند داشت.

حضور ورزشکاران البرزی در صف نخست راهپیمایی روز قدس

بهروز منتقمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ورزشکاران ایرانی در طول 3 دهه اخیر همواره در کنار اقشار مختلف مردمی برای دفاع از آرمان‌ها و اصول انقلاب قرار داشته و خواهند داشت.

وی تصریح کرد: دفاع از ملت مظلوم فلسطین و اعتراض به جنایات رژیم منفور و مطرود صهیونیستی یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی است و همواره در طول دوران جمهوری اسلامی در کنار مردم بی‌پناه و مسلمان فلسطین قرار داشته‌اند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز افزود: به طور قطع ورزشکاران ایرانی که مولا و مقتدای خود را حضرت  امیر (ع) می‌دانند، خود را جدای از ملت ایران نپنداشته و در طول دفاع مقدس و روزهای سخت همواره از آرمان‌های اسلام و انقلاب دفاع کرده‌اند.

منتقمی با اشاره به در پیش بودن آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و برگزاری راهپیمایی روز جهانی قدس گفت: در سال‌های گذشته ورزشکاران و جامعه ورزشی استان البرز نقشی فعال و تاثیرگذار در هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم ایفا کرده‌اند.

وی افزود: امسال نیز ورزشکاران،‌ مدیران ورزشی و خانواده‌های آنها در صف نخست راهپیمایی حضور یافته و یک صدا علیه رژیم صهیونیستی و حامیان غربی این دولت نامشروع و غاصب فریاد می‌زنند.

ورزشکاران البرزی به صورت خودجوش در راهپیمایی شرکت می‌کنند

مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه‌ریزی خاصی برای تحقق این مهم صورت گرفته است؟ گفت: مراسم‌های ملی و مذهبی چون روز قدس و یا 22 بهمن در ایران نیاز به برنامه‌ریزی و هماهنگی برای حضور مردم ندارد.

منتقمی تصریح کرد: علت این است که ملت ما به وظائف خود در قبال اسلام و انقلاب آگاه هستند و نیازی نیست که با اجرای برنامه‌های تبلیغاتی آنها را به خیابان‌ها و شرکت در راهپیمایی دعوت کرد.

وی ادامه داد‌: بنابراین جامعه ورزشی استان البرز نیز به صورت خودجوش در این مراسم بزرگ شرکت کرده و ضمن تجدید میثاق با ولایت از ملت مظلوم و بی‌پناه فلسطین بار دیگر حمایت خواهند کرد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول