اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین سپاه شهرستان دنا:

روز قدس موضوع آزادی فلسطین را بین‌المللی کرد

خبرگزاری فارس: جانشین سپاه شهرستان دنا گفت: با خارج کردن از قالب صهیونیستی و عربی، روز قدس موضوع آزادی فلسطین را بین‌المللی کرد.

روز قدس موضوع آزادی فلسطین را بین‌المللی کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از دنا، جاماسب بهمنیار در جلسه ساماندهی روز جهانی قدس این شهرستان اظهار کرد: اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس یکی از ابتکارات بزرگ حضرت امام است که همواره بر تارک تاریخ باقی خواهد ماند و بر درخشش آن افزوده خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دنا افزود: این ابتکار بزرگ به جایگاه آزادی فلسطین و قدس یک وجهه بین‌المللی داد و آن را از حالت عربی و ناسیونالیستی خارج کرد.

بهمنیار ابراز داشت: همان گونه که حضرت امام (ره) فرمودند «روز قدس فقط روز فلسطین نیست روز اسلام و حکومت اسلامی است» و روزی است که باید تفکر ناب اسلامی در سراسر کشورها بیرق خود را برافراشته کند و به ابرقدرت‌ها بفهماند که دیگر نمی‌توانند در ممالک اسلامی تاخت و تاز کنند.

وی تصریح کرد: این اقدام موجب شد تا مسلمانان و آزادگان جهان احساس کنند که می‌توانند در معادلات جهانی تاثیرگذار باشند و از طرفی صف حامیان راستین را از حکام مزدور و وابسته غرب جدا کرده و مرز بین خائنین و خادمین به آرمان قدس و فلسطین مشخص شد.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه دنا در خصوص جهانی بودن روز قدس افزود: روز قدس روزی جهانی است و روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد بلکه روز مقابله مستضعفین با مستکبران و روزی است که سرنوشت ملت‌های مستضعف در آن فریاد زده می‌شود.

وی یادآور شد: امسال روز قدس شرایط ویژه‌ای دارد زیرا با آغاز بیداری اسلامی در منطقه خاورمیانه و به نتیجه رسیدن بعضی از این حرکت‌ها، رژیم صهیونیستی و حامیانش به شدت احساس خطر می‌کنند.

این فرمانده نظامی تصریح کرد: رژیم غاصب سعی دارد با ایجاد فتنه در سوریه و جنگ نرم در سراسر دنیا علیه منافع مسلمانان وارد عمل شود از این رو این موضوع هوشیاری و اتحاد بیشتر مسلمانان و آزادگان جهان را می‌طلبد.

بهمنیار تأکید کرد: باید با شرکت هر چه باشکوه در این مراسم و راهپیمایی در سراسر دنیا و ایران اسلامی اتحاد خود را به نمایش گذاشته و با دادن شعارهای ضد صهیونیستی یک بار دیگر به دنیای استکبار گوشزد کنیم که زمان استعمار و تحقیر ملت‌ها به سر آمده است.

وی به برنامه‌های روز قدس در این شهرستان اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی کاملی برای برگزاری باشکوه روز قدس در این شهرستان به عمل آمده است.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول