اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه چرام:

مسئولان در برگزاری روز قدس با سلیقه عمل کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان چرام گفت: روز قدس آبروی جهان اسلام است که مسئولان باید در برگزاری آن با ظرافت و سلیقه عمل کنند.

مسئولان در برگزاری روز قدس با سلیقه عمل کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، حجت‌الاسلام جعفر طزری در نشست شورای اداری با حضور فرماندار و مدیران دستگاه‌ها اظهار داشت: در آستانه روز جهانی قدس هستیم، روزی که به اسم اسلام و حکومت اسلامی است و می‌طلبد با حضور پرشور خود بر دهان یاوه‌گویان مشت محکمی بکوبیم.

وی حضور در راهپیمایی روز قدس را وظیفه شرعی، عقلی و انسانی دانست و گفت: حضور مدیران به شکوه و عظمت این روز در شهرستان چرام کمک می‌کند.

طزری با اشاره به اینکه روز قدس با گذشت زمان هر سال نسبت به سال دیگر متفاوت‌تر می‌شود، ابراز داشت: امسال شاهد هستیم که دوستان سابق اسرائیل دشمن این رژیم شده‌اند.

این مسئول با بیان اینکه شعله سوزاننده قدس آرمان امام خمینی بود، عنوان داشت: شاید 33 سال پیش که امام خمینی فرمان روز جهانی قدس را داد کمتر کسی باور می‌کرد بعد از گذشت سه دهه این جرقه به شعله‌ای سوزنده تبدیل شود.

خطیب جمعه شهرستان چرام با بیان اینکه باید یادگار امام را با همه وجود حفظ کنیم، تأکید کرد: در بیشتر کشورها و حتی آن‌هایی که مسلمان نیستند اما وجدان بیدار دارند قداست این روز مقدس حفظ می‌شود.

طزری تصریح کرد: با توجه به جمعیت زیادی که همه ساله در شهرستان چرام از روز جهانی قدس استقبال می‌کنند، باید در برگزاری مراسم امسال با برطرف کردن مشکلات سلیقه بیشتری به خرج داد.

امام جمعه شهرستان چرام، اسلام را دین تبری و تولی دانست و خاطرنشان کرد: با راهپیمایی در خیابان و شعار دادن به رژیم صهیونیستی می‌گوییم که با آدم‌کشی مخالف هستیم و دین خود را در این مورد ادا می‌کنیم.

وی با بیان این سخن از حضرت امام خمینی که فرمودند «اسرائیل باید از روزگار محو شود» اذعان داشت: ملت ایران باید با حضور پر رنگ خود با امام راحل تجدید میثاق کنند و تا زمانی که شعار امام تحقق پیدا کند همچنان در صحنه بمانند.

این مسئول مذهبی متذکر شد: کشور اسلامی الگوی کشورهای دیگر شده و ما باید ثابت کنیم در الگوگیری اشتباه نکرده‌ایم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول