اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان اعلام شد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در بندرعباس

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان از محدودیت‌های ترافکیی مراسم روز قدس در بندرعباس خبر داد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در بندرعباس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، تیمور سپهوند ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای تسریع و تسهیل در رفت و آمد شهروندان در مراسم راهپیمایی روز قدس از ساعت 9 صبح فردا جمعه محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای طول بلوار جمهوری از بریدگی بعد از دو راهی ایسینی تا تقاطع 22 بهمن از مسیر شهدای محراب و دوربرگردان داروخانه صاحب محمدی ـ بلوار آیت‌الله شهید بهشتی از نخستین بریدگی بعد از میدان قدس به سمت تقاطع برق و کمربندی ـ باند غربی بلوار آیت‌الله بهشتی به سمت سه راه برق و بلوار راه آهن و بریدگی روبه‌روی پارکینگ موتوری شهرداری اعمال می‌شود.

وی مسیرهای جایگزین بلوار جمهوری را، بلوار پاسداران و بلوار شهید حقانی و مسیرهای جایگزین به سمت راه آهن را از خیابان 20 متری شاهد و خیابان جدیدالاحداث بلوار پبامبر اعظم اعلام کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان از عموم شهروندان خواست برای شرکت در مراسم راهپیمایی روز قدس حتی‌الامکان از وسایل نقلیه عمومی استفاده نموده و در غیر این صورت برای تردد مسیرهای ممنوعه را انتخاب نکنند.

سپهوند بیان داشت: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این راهپیمایی باشکوه اندیشیده شده است و پلیس تمام سعی خود را برای برقراری انضباط تردد وسایل نقلیه به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول