اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

براساس اعلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در چهارمحال و بختیاری مشخص شد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: مسیرهای راهپیمایی به مناسبت روز جهانی قدس در این استان مشخص شد.

مسیرهای راهپیمایی روز قدس در چهارمحال و بختیاری مشخص شد

علی گرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به روز قدس اظهار داشت: آرامش دنیای اسلام فقط با محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار تحقق پیدا خواهد کرد.

وی حضور چشمگیر مردم روزه‌دار در روز جهانی قدس را نماد وحدت و حمایت همه‌جانبه امت اسلامی عنوان کرد و افزود: این حضور حماسی تحقق پیش‌بینی الهی ولی امر مسلمین خواهد بود، که فرمودند، «دنیا عظمت ملت ایران را در روز جهانی قدس مشاهده خواهد کرد.»

گرجی بیان داشت: استقبال گسترده جهانی از روز جهانی قدس در کشورهای منطقه نشان می‌دهد که آزادی قدس شریف به فضل الهی خیلی دور نیست و ان‌شاءالله جهان روزی را شاهد خواهد بود، که نماز وحدت مسلمانان در بیت‌المقدس اقامه شود و آرامش دنیای اسلام فقط با محو رژیم صهیونیستی از صفحه روزگار تحقق پیدا خواهد کرد.

رئیس ستاد انتفاضه و قدس چهارمحال و بختیاری شعار محوری روز قدس سال جاری را روز جهانی قدس، بیداری اسلامی، نویدبخش آزادی قدس، عنوان کرد و گفت: سخنران مراسم روز جهانی قدس در مرکز این استان دکتر حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و نماینده مردم شریف تهران در مجلس شورای اسلامی است.

وی با بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شهرستان‌های هفت‌گانه این استان مشخص شده است، تصریح کرد: راهپیمایی به مناسبت روز جهانی قدس در شهرستان‌های هفت‌گانه این استان ساعت 11 صبح برگزار می‌شود.

گرجی بیان داشت: در شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری مسیر راهپیمایی از چهارراه بازار به سمت میدان فردوسی، میدان بوعلی سینا، بلوار طالقانی و در نهایت به سمت مصلای بزرگ امام ‌خمینی(ره) این شهر مشخص شده است.

وی ادامه داد: در شهرستان بروجن مسیر راهپیمایی از گلزار شهدای این شهر به سمت میدان آزادی، و در شهرستان لردگان مسیر راهپیمایی از چهارراه قدس به سمت مصلای ولی امر این شهر برنامه‌ریزی شده است.

رئیس شورای هماهنگی چهارمحال و بختیاری افزود: در شهرستان اردل مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس از مقابل دانشگاه پیام‌نور به سمت مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) این شهر و در شهرستان کوهرنگ از مسجد جامع به سمت مصلای نماز جمعه و همچنین در شهرستان کیار از مسجد حضرت ابوالفضل‌العباس(ع) به سمت مسجد امام حسین(ع) پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول