اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه آبادان:

آزادسازى فلسطین سرلوحه راهپیمایی روز قدس است

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: آزادسازى فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر قدس و آزادسازی قدس شریف، سرلوحه راهپیمایی روز قدس است.

آزادسازى فلسطین سرلوحه راهپیمایی روز قدس است

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی فارس در آبادان با دعوت به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: کمک به مردم مظلوم و ستمدیده فلسطین می‌تواند از طرق مختلف نظیر راهپیمای روز قدس صورت گیرد، روزی که همه ملت ولایتمدار ایران اسلامی با حضور در خیابان‌ها، انزجار خود را از استکبار و رژیم صهیونیست اعلام می‌کنند.

وی افزود: اما روز قدس امسال از حیث و جهات مختلفی با اهمیت‌تر از سال‌های گذشته است که از جمله آن می‌توان به موج بیداری اسلامی، حوادث اخیر سوریه و کشتار مردم بی‌دفاع میانمار اشاره کرد.

فرماندار ویژه آبادان خاطرنشان کرد: در همین راستا لازم و ضروری است که همه مردم این شهرستان نیز پا به پای شهرهای کشورمان در راهپیمایی روز قدس حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: ملت بزرگوار و روزه‌دار ایران پس از پیروزى انقلاب شکوهمند اسلامى مسئله آزادسازى فلسطین از چنگال رژیم اشغالگر قدس و آزادسازی این ملت را سرلوحه آرمان‌هایشان قرار داده‌ و در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در لبیک به فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول