اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اعلام حضور گسترده شخصیت‌ها و سازمان‌های استان فارس در راهپیمایی فردا

خبرگزاری فارس: شخصیت‌ها، تشکل‌ها، نهادها و سازمان‌های مختلف در استان فارس با صدور بیانیه‌هایی از حضور چشمگیر و گسترده خود در راهپیمایی روز قدس امسال خبر دادند.

اعلام حضور گسترده شخصیت‌ها و سازمان‌های استان فارس در راهپیمایی فردا

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در پیامی از عموم مردم ولایت‌مدار این استان برای شرکت در راهپیمایی پرشکوه فردا دعوت کرد.

آیت‌الله اسدالله ایمانی در این پیام با بیان اینکه به فرموده امام خمینی روز قدس روز سرنوشت است، آورده است: فردا همه مسلمانان باید در این راهپیمایی عظیم و سرنوشت‌ساز شرکت کنند تا توطئه‌های دشمنان نقش بر آب شود.

همچنین استاندار فارس در پیامی از مردم این استان برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.

حسین صادق‌عابدین در این پیام آورده است: امروز شرایط ویژه‌ای در سراسر دنیا و منطقه ما حاکم است و انتظار می‌رود مردم بابصیرت و روزه‌دار با حضور مضاعف در راهپیمایی امسال اعلام کنند جمهوری اسلامی ایران همچنان پشتیبان مردم مظلوم دنیا در هر گوشه‌ای از جهان است و بر این حمایت افتخار می‌کند.

همچنین سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان فارس مردم را برای حضور در راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در بیانیه‌ای که سازمان بسیج ورزشکاران سپاه فجر استان فارس صادر کرده بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس تاکید شده است.

همچنین رئیس دانشگاه علوم پزشکی جهرم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: قدس محور هویت و اتحاد امت اسلامی است.

محمدکاظم تدین اظهار داشت: روز قدس، روز نمایش اتحاد و همبستگی جهان اسلام در مقابل استکبار و اعلام نفرت عمومی ملل مسلمان و تمام آزادگان جهان از رژیم اشغالگر قدس است.

همچنین دبیرخانه کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد فارس در آستانه روز جهانی قدس با صدور بیانیه‌ای برای شرکت در راهپیمایی این روز اعلام آمادگی کرد.

در این بیانیه آمده است: روز جهانی قدس به عنوان یادگار همیشه جاوید خمینی کبیر (ره) از راه می‌رسد و در این روز طنین کوبنده «مرگ بر اسراییل» و «مرگ بر صهیونیسم» مسلمانان جهان پشت غاصبان قدس شریف و سردمداران کفر را به لرزه درآورده و بارقه امید به تداوم مقاومت و مبارزه برای دل‌های رنج دیده مردم مظلوم فلسطین را به ارمغان می‌آورد.

در همین زمینه شهردار شیراز نیز با صدور پیامی شهروندان مومن سومین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام) را به حضور گسترده در مراسم راهپیمایی روز قدس دعوت کرد.

در این پیام علیرضا پاک فطرت با بیان اینکه روز قدس نماد آزادگی انسان‌‌ها به شمار می‌رود، گفت: آزادی قدس شریف سرلوحه آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران است و تا آخرین نفس بر این آرمان ثابت‌قدم می‌ایستیم.

همچنین سرپرست بخشداری مرکزی شیراز گفت: روستائیان بخش مرکزی شیراز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

علی داورپناه با اشاره به اینکه روز قدس یادگار ماندگار حضرت امام خمینی (ره) است و تمام مسلمانان وظیفه دارند حضور حداکثری در این راهپیمایی داشته باشند، افزود: روز قدس ابتکار امام خمینی (ره) در راستای زنده نگه داشتن آرمان فلسطین بوده و به یقین شرکت آگاهانه مردم ایران و نیز ملت‌های مسلمان در سرتاسر جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس مشت محکمی بر دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی است و نقشه‌های آنان در منطقه را خنثی می‌کند.

حزب موتلفه اسلامی استان فارس نیز با صدور بیانیه‌ای ضمن اعلام حضور تمام اعضای این تشکل اسلامی در راهپیمایی فردا از اقشار مختلف مردم در راهپیمایی دشمن‌شکن فردا دعوت کرده است.

انتهای پیام/ک10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول