اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی:

بیداری اسلامی ثمره روز قدس است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: بیداری اسلامی ثمره روز قدس است و دشمنان ایران اسلامی را تنها خطر علیه خود می‌بینند.

بیداری اسلامی ثمره روز قدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سیدمحمد‌حسین میر‌محمدی در جمع راهپیمایان روز قدس اظهار کرد: حضرت امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خودباوری را به ملت ایران برگرداند و بیداری اسلامی در کشورهای دنیا یکی از ثمرات روز قدس است.

وی با بیان اینکه صهیونیست‌ها با شعار از نیل تا فرات تصمیم داشتند، دنیا را تسخیر کنند، تصریح کرد: صهیونیست‌ها در سال 1948 با قطعنامه‌ای که در سازمان ملل تصویب شد، مقرر کردند که صهیونیست‌ها باید در سرزمین فلسطین مستقر شوند و فلسطینی‌ها باید از این خاک بیرون روند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: با آگاهی که امام (ره) در مردم دنیا ایجاد کرد و موجب بیداری اسلامی در کشورهای عربی شد، در حال حاضر آنها ایران اسلامی را تنها خطر علیه خود می‌بینند.

وی افزود: خط قرمز آمریکا امنیت اسرائیل است و با ندای حق باوری که مسلمانان جهان سر داده‌اند، روز قدس به اکثر نقاط دنیا تعمیم یافته است.

میرمحمدی تاکید کرد: امنیت کشور بستگی به موقعیت استراتژیک و تکلیف الهی دارد و این وظیفه ماست که به کمک مسلمانان جهان بشتابیم و در سایه امنیتی که وجود دارد، حرف حق را بگوییم و از آن دفاع کنیم.

وی ادامه داد: در گذشته تحریم به این صورت بود که آنها تصمیم می‌گرفتند که از ورود یک کالا به ایران جلوگیری کنند، اما هم اکنون تحریم‌ها باز است و هرروزی که ایران نسبت به یک کالا حساس می‌شود، ما را تحریم کرده و از ورود آن به کشور خودداری می‌کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در خرید اجناس از کشورهای دیگر سوء‌مالی و سوء‌مدیریت دیده می‌شود و چه بسا بسیاری از اجناس خریداری شده در بنادر و کشتی‌ها موجود است، اما تخلیه نشده و مشکلات زیادی در این رابطه به وجود آمده است.

وی همچنین به اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و افزود: باید بهره‌وری را افزایش دهیم و از هزینه‌های غیرضروری اجتناب کنیم.

میر محمدی با تاکید بر اینکه تمامی مردم باید صرفه جویی را رعایت کنند، گفت: کارگزاران حکومتی باید جهادی کار کنند و در این مقطع زمانی همه افراد باید بازنگری در زندگی شخصی و اجتماعی خودشان داشته باشند و هزینه‌ها را کم کنند و در مصرف انرژی، برق صرفه جویی لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول