اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه یاسوج:

عبادتی بالاتر از برپایی روز قدس نداریم

خبرگزاری فارس: امام جمعه یاسوج با بیان اینکه ایستادگی در برابر ظلم و جور و کفر بالاترین عبادت در اسلام است، گفت: عبادتی بالاتر از برپایی روز قدس نداریم.

عبادتی بالاتر از برپایی روز قدس نداریم

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌اصغر حسینی پس از هفته‌ها دوری از سنگر نماز جمعه به دلیل بیماری و کسالت جسمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: امروزه بزرگترین افتخار ما در ایران اسلامی شیعه بودن و پیروی از امیرمؤمنان است.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسلمان واقعی آن حضرت بود و ما امروز باید با تأسی از امیرمؤمنان مملکت اسلامی خود را اداره کنیم، ابراز داشت: آن حضرت معیار شفاف حق و باطل است.

حجت‌الاسلام حسینی با ابراز خوشحالی از برنامه‌های قرآنی امسال ماه رمضان در سطح استان و به خصوص شهر یاسوج، تصریح کرد: همانگونه که محافل قرآنی را به خوبی و زیبایی برپا کردیم باید بیش از آن فرامین قرآنی را در عمل به کار بندیم.

خطیب جمعه شهر یاسوج ادامه داد: باید بدانیم که قرآن کتاب عمل است و تنها نباید به خواندن آن بسنده کنیم بلکه باید تعالیم این کتاب بزرگ الهی را در تار و پود زندگی خود جاری سازیم.

حسینی در ادامه با بیان عظمت روز قدس و نقش آن در سرنوشت بیداری اسلامی تصریح کرد: امروز عبادتی بالاتر از روز قدس نداریم چرا که این روز نماد مبارزه و مقابله در برابر کفر و الحاد و نفاق و ستم است.

امام جمعه مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: این روز همچون پتکی بر فرق کوته‌فکران عالم و زنگ خطری برای صهیونیست‌ها بوده که باید دست و پای خود را برای کنار رفتن همیشگی جمع کنند.

حسینی با انتقاد از سران دیکتاتور کشورهای مسلمان که به ظاهر خود را مسلمان محسوب می‌کنند، خاطرنشان کرد: موج بیداری اسلامی به این کشورها رسیده و دیر و یا زود آن‌ها نیز سرنوشتی همچون سایر دیکتاتورها پیدا خواهند کرد.

وی با بیان سخنی از امام راحل مبنی بر این که اگر مسلمانان جهان هر کدام یک سطل آب در دست بگیرند رژیم غاصب را آب خواهد برد، اظهار کرد: اگر جامعه اسلامی از خود همت به خرج دهد این فرمایش امام راحل عملی خواهد شد.

حسینی در ادامه به حادثه زلزله آذربایجان اشاره کرد و با ابراز همدردی خود و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد با حادثه‌دیدگان این واقعه، ابراز داشت: برآوردها نشان می‌دهد که حدود 800 میلیارد تومان خسارت مادی به این مناطق وارد شده که همه باید در ساخت این قسمت از کشور ایران اسلامی شریک شویم.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول