اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

روز قدس جلوه اتحاد حقیقی امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه پلدختر گفت: روز قدس جلوه اتحاد حقیقی امت اسلامی است و بدون شک فلسطین آزاد می‌شود.

روز قدس جلوه اتحاد حقیقی امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، حجت الاسلام علی‌محمد لروند امروز در خطبه‌های نماز جمعه پلدختر با بیان اینکه مردم حضوری گسترده و تماشایی در راهپیمایی روز قدس داشتند، گفت: حضور گسترده و بابصیرت مردم در راهپیمایی قدس امسال حضوری پرمعنی بود و مردم مسلمان ایران به ویژه پلدختر آن گونه که شایسته آنها بود، در راهپیمایی روز قدس شرکت داشتند و این حضور حماسی به حضوری به یاد ماندنی خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه این راهپیمایی حضور بالای ملت مسلمان و آگاه ایران اسلامی را به نمایش گذاشته است، گفت: این حضور نشان می‌دهد که مردم ما هرگز تسلیم فشارهای استکبار نشده و همچنان در صحنه حضور دارند.

امام جمعه پلدختر افزود: روز قدس روز امتحان مسلمانان در تمام دنیا و به فرموده امام راحل پاره تن اسلام است و از جهان اسلام جدا نشدنی است، از این‌رو روز قدس مناسبتی جهانی و روز ابراز خشم ملت‌ها علیه ستمگران و مستکبران و فریاد مرگ بر اسراییل است و حضور شما در این عرصه مهم حرکتی سیاسی و اسلامی در عرصه جهانی است.

حجت الاسلام لروند تصریح کرد: روز قدس روز حیات اسلام و یادگار ارزشمند امام راحل (ره) در راستای حق طلبی مسلمانان و پیام این روز محو رژیم جعلی اسراییل از منطقه بوده و مسلمانان تا نابودی کامل این رژیم جنابت پیشه، دست از مبارزه و جهاد بر نمی‌دارند و آماده هر نوع جان‌فشانی در این راستا هستند.

امام جمعه پلدختر گفت: روز قدس جلوه اتحاد حقیقی امت اسلامی است و بدون شک فلسطین آزاد می‌شود، زیرا این امر سنت الهی است که تحقق می‌یابد و این روز، نمایش همبستگی جهان اسلام است.

خطیب نماز جمعه پلدختر با اشاره به فرا رسیدن هفته دولت و تجلیل از مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر، گفت: امروز تنها دولتی که می‌تواند ادعا کند، کابینه آن مردمی هستند، دولت جمهوری اسلامی ایران است.

امام جمعه پلدختر از حضور گسترده، پرشور، حماسی و همیشه در صحنه مردم این شهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر کرد.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول