اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

آزادی قدس بر مسلمانان یک تکلیف است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه بهشهر با تاکید بر لزوم وحدت بین همه مسلمانان جهان، گفت: بی‌تردید تلاش برای آزادی قدس شریف بر امت مسلمان یک تکلیف است.

آزادی قدس بر مسلمانان یک تکلیف است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، آیت‌الله سیدصابر جباری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که مصادف با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان و روز قدس است، با اشاره به رفتارهای سبوعانه اسرائیل و هم‌پیمانانشان در قضیه فلسطین، خاطرنشان کرد: عده‌ای در این قضیه تماشاچی هستند، عده‌ای با آن به مبارزه برخاستند، عده‌ای با عملکردهای دوگانه خود در جبهه استکبار قدم گذاشتند و عده‌ای هم سبوعانه به جان مردم بی‌دفاع افتادند.

وی تصریح کرد: آن زمان که فلسطین مورد هجمه اسرائیل قرار می‌گرفت هر کس به فکر خویش بود و حالا به اینجا رسیدیم که آرام آرام بر این کشور مظلوم و بی‌دفاع چنگ انداخت و بیشتر زمین‌های قدس شریف را تصاحب و میلیون‌ها نفر را آواره کرد.

خطیب جمعه بهشهر در ادامه گفت: اسرائیل غده سرطانی و ولد نامشروع انگلیس و استکبار غرب است و باید ازصفحه روزگار محو شود، راهش هم این است که باید بستر بسازیم، باید ریشه این غده را بزنیم.

آیت‌الله جباری با اشاره به کمک‌های همه‌جانبه مدعیان حقوق بشر به متجاوزانی که قدس شریف را مورد هجوم قرار دادند، خاطرنشان کرد: آنها که مدعی حقوق بشرند اکنون خود بانی و معمار تجاوز به فلسطین هستند و به بشریت و حقوق آن پشت کرده‌اند.

عضو خبرگان رهبری، بیان داشت: فلسطین پاره تن اسلام است و امروز بر همه مسلمانان جهان فرض و تکلیف است که متحد و یکپارچه برای آزادی قدس شریف به پا خیزند.

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه حمله به افراد بی‌دفاع و بی‌گناه در هیچ قانون و کتابی درج نشده است، اذعان داشت: اسرائیل تقاص بزرگی را باید پس دهد و آن روز دیر نیست که اسرائیل زبون و خار شده و در مقابل یک دنیا باید زانو بزند.

وی در پایان سخنان خود با اشاره به زلزله آذربایجان شرقی و کشته شدن تعدادی از هموطنان آذری زبان، گفت: باید از رهبر معظم انقلاب، وزرا، نمایندگان مجلس و مردم قدرشناس و با محبت ایران که برای کمک به زلزله زدگان سنگ تمام گذاشتند قدردانی شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول