اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قم:

حضور در روز قدس،‌ خط بطلانی بر جنایت‌های اسرائیل است

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قم گفت: حضور گسترده ملت‌های مختلف دنیا در روز جهانی قدس خط بطلانی بر جنایت‌های غیر انسانی رژیم صهیونیستی است.

حضور در روز قدس،‌ خط بطلانی بر جنایت‌های اسرائیل است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم سردار کاظم مجتبایی ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه امسال هم شاهد حضور گسترده و حماسی مردم قم همچون سال‌های گذشته هستیم‌ اظهار کرد: واقعه بیداری اسلامی و شرایطی که امروز دشمنان و استکبار جهانی در مقابل نظام اسلامی اتخاذ کرده‌اند، موجب حضور کم‌نظیر ملت ایران در سراسر کشور شده است.

وی با تاکید بر اینکه حضور مردم در روز جهانی قدس، حمایت یکی از مهمترین آرمان‌های انقلاب اسلامی یعنی مخالفت با رژیم غاصب صهیونیستی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین است تصریح کرد: اینگونه راهپیمایی‌ها امید موفقیت و پیروزی را در دل‌های مردم مظلوم فلسطین و آزادگان جهان به وجود می‌آ‌ورد.

فرمانده انتظامی قم خاطر نشان کرد: حضور گسترده ملت‌های مختلف دنیا در روز جهانی قدس خط بطلانی بر جنایت‌های غیرانسانی رژیم صهیونیستی است.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول