اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پایگاه انتقال خون آمل خبر داد

افزایش خون‌دهی در ماه رمضان / حضور آملی‌ها برای اهدای خون به زلزله‌زدگان

خبرگزاری فارس: رئیس پایگاه انتقال خون آمل گفت: مردم آمل برای اهدای خون به مردم زلزله‌زده تا سحر در پایگاه انتقال خون آمل حضور می‌یابد.

افزایش خون‌دهی در ماه رمضان / حضور آملی‌ها برای اهدای خون به زلزله‌زدگان

سیدعلی مفتاح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل با اعلام اینکه در سال گذشته 28 هزار و 52 نفر برای خون‌دهی به این پایگاه مراجعه کرده‌اند، بیان کرد: از این تعداد 24 هزار و 30 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته 6 هزار و 53 نفر برای نخستین بار خون اهدا کردند، افزود: 12 هزار و 526 نفر به صورت مستمر و پنج هزار و 758 نفر با سابقه در سال گذشته خون اهدا کردند.

مفتاح با اشاره به اینکه در پنج ماهه سال جاری نیز 14 هزار و 419 نفر داوطلب اهدای خون بودند، اظهار داشت: از این تعداد 12 هزار و 618 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با اعلام اینکه در سال‌جاری 3 هزار و 420 نفر برای نخستین بار موفق به اهدای خون شدند، یادآور شد: 5 هزار و 855 نفر در زمره خون‌دهندگان مستمر و 3 هزار و 343 نفر نیز در سال‌جاری در زمره خون‌دهندگان با سابقه آمل قرار دارند.

رئیس پایگاه انتقال خون آمل با اشاره به اینکه در رمضان سال گذشته 2 هزار و 90 نفر داوطلب اهدای خون بودند که از این تعداد یک‌هزار و 867 نفر موفق به اهدا شدند، تصریح کرد: در رمضان امسال نیز 2 هزار و 569 نفر داوطلب اهدای خون بودند که از این تعداد 2 هزار و 200 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی با اشاره به افزایش 400 نفر اهدا‌کنندگان خون در رمضان امسال بیان کرد: زلزله آذربایجان شرقی موجب شد که مردم زیادی برای اهدای خون به این مرکز مراجعه کنند.

مفتاح با بیان اینکه مردم تا نیمه‌‌های شب و تا زمان سحر برای اهدای خون در مرکز انتقال خون حضور دارند، اظهار داشت: این علاقه‌مندی و احساس مسئولیت شهروندان ستودنی است.

انتهای‌پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول