اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای روابط عمومی‌های کردستان:

انعکاس خدمات صادقانه دولت اولویت روابط عمومی‌ها باشد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان گفت: انعکاس خدمات صادقانه دولت و نظام اسلامی در عرصه‌های مختلف از وظایف روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است که باید در اولویت برنامه‌های آنان قرار گیرد.

انعکاس خدمات صادقانه دولت اولویت روابط عمومی‌ها باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، مرتضی جوانمردی در دومین نشست برنامه‌ریزی شورای روابط عمومی‌های استان کردستان که در سالن دولت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: انعکاس فعالیت‌ها و خدمات صادقانه دولت در عرصه‌های مختلف از وظایف خطیر روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی است.

وی خاطرنشان کرد: دولت عدالت‌محور در چند سال اخیر خدمات ارزنده‌ای را در زمینه‌های مختلف با تلاش مضاعف مدیران خادم و تلاشگر خود به انجام رسانده و موجبات رشد و اعتلای هرچه بیشتر کشور را فراهم نموده است.

وی افزود: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص تقویت جایگاه روابط عمومی‌ها و لزوم انعکاس خدمات صادقانه و بی‌نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی از سوی آنها، مسئولان روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی باید همه تلاش خود را برای تحقق منویات معظم‌له بکار گیرند.

جوانمردی در ادامه از حمایت‌های استاندار کردستان در تقویت جایگاه روابط عمومی‌های استان تقدیر کرد و ابراز داشت: قطعا همسویی و همراهی مدیریت ارشد استان با روابط عمومی‌ها تاثیرات فراوانی در توسعه زیرساخت‌ها و ارتقای سطح اطلاع‌رسانی دستگاه‌های اجرایی استان خواهد داشت.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان کردستان در پایان از مدیران اجرایی استان خواست توجه مناسبی به تقویت و تجهیز روابط عمومی‌ها داشته باشند تا اهداف دولت و نظام اسلامی در این زمینه محقق شود.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول