اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور تسریع در تشریفات گمرکات کالاهای ضروری

کشیک شبانه‌روزی در گمرکات آذربایجان‌غربی تعیین شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: کشیک شبانه‌روزی به منظور تسریع در تشریفات گمرکات کالاهای ضروری در تمام گمرکات آذربایجان‌غربی تعیین شد.

کشیک شبانه‌روزی در گمرکات آذربایجان‌غربی تعیین شد

میرهاشم سید احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: گمرک جمهوری اسلامی ایران تسهیلاتی در راستای تسریع در تشریفات گمرکی کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم به ویژه مواد غذایی در اختیار واردکنندگان قرار داده است.

وی با بیان اینکه گمرکات استان آذربایجان‌غربی نیز همزمان با سایر گمرکات کشور این تسهیلات را ارائه می‌دهند، تصریح کرد: در این راستا در تمام گمرکات استان آذربایجان‌غربی نیز کشیک شبانه‌روزی در درب خروجی گمرکات استان تعیین شده است.

سید احمدی با اشاره به وجود چهار گمرک در استان اعلام کرد: کشیک‌های شبانه‌روزی در گمرک بازرگان، خوی، ارومیه و سرو تعیین شده و در حال حاضر به کار خود در راستای ترخیص کالاهای اساسی در کوتاه‌ترین زمان ممکن اقدام می‌کنند.

وی اعلام کرد: در حال حاضر گمرکات استان به صورت شبانه‌روزی نسبت به ترخیص فوری کالاهای اساسی و ضروری با رعایت مقررات و اخذ مجوزهای قانونی و خارج از نوبت اقدام می‌کنند.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی از وارد کردن چهار محموله مرغ منجمد از طریق کشیک‌های شبانه‌روزی مستقر در گمرکات استان خبر داد و گفت: چهار محموله برنج منجمد وارداتی به وزن 316 تن از گمرکات استان ترخیص و روانه بازار مصرف شده است.

سید احمدی اعلام کرد: هر یک از این چهار محموله از طریق گمرک‌های خوی، ارومیه، سرو و بازرگان وارد شده‌اند.

وی اظهار داشت: این محموله شامل 12 کانتینر 40 فوتی هستند که پس از انجام کنترل‌های بهداشتی و اقدامات نظارتی توسط نهادهای ذی‌ربط از طریق گمرکات استان ترخیص شده‌اند.

سید احمدی از در راه بودن محموله‌های دیگر مرغ منجمد وارداتی خبر داد و تصریح کرد: محموله‌های دیگر مرغ منجمد نیز در روزهای آینده از طریق گمرکات استان آذربایجان‌غربی وارد و ترخیص می‌شوند.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول