اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز از هفته دولت

5 طرح ساماندهی گلزار شهدا در شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: در نخستین روز از هفته دولت در سال جاری پنج طرح ساماندهی گلزار شهدا در شهرستان شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد.

5 طرح ساماندهی گلزار شهدا در شهرکرد بهره‌برداری می‌شود

علی امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اعلام این خبر اظهار داشت: امنیت، سازندگی و پیشرفت کنونی نظام مقدس جمهوری اسلامی، مدیون و مرهون خون پاک شهدایی است که بدون هیچ چشم‎داشتی با صبر و استقامت، بصیرت و بینش، جان خود را نثار راه انقلاب کردند.

وی بر ضرورت پاسداشت نام و خاطره شهدا و نکوداشت مقام و منزلت آنان در جامعه تاکید کرد و افزود: ساماندهی گلزار شهدا باید در رأس طرح‌های اجرایی عمرانی و فرهنگی قرار گرفته و اجرایی شود.

امیری عزت کنونی کشور را مرهون فداکاری شهدا بیان و تأکید کرد: ساماندهی گلزارهای شهدا و انتقال اهداف و آرمان شهیدان به نسل‌های آینده موجب حفظ کشور و خنثی شدن توطئه‌های دشمن می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری از اتمام عملیات ساماندهی گلزار شهدای روستای هارونی خبر داد و گفت: طرح ساماندهی گلزار شهدای هارونی در نخستین روز از هفته دولت سال جاری با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از صرف اعتباری بالغ‌ بر 618 میلیون ریال برای اجرای این طرح خبر داد، و افزود: این میزان اعتبار از محل اعتبارات استانی تامین شده است.

امیری بیان داشت: طرح ساماندهی گلزار شهدای وانان در شهرستان شهرکرد نیز در نخستین روز از هفته دولت بهره‌برداری می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرا و تکمیل این طرح 813 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

وی با بیان اینکه طرح ساماندهی گلزار شهدای شهر سورشجان در نخستین روز از هفته دولت در شهرستان شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد، اذعان داشت: برای انجام ساماندهی طرح گلزار شهدای سورشجان 599 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

امیری خاطرنشان کرد: طرح ساماندهی گلزار شهدای قراقوش نیز با صرف اعتباری بالغ‌ بر 49 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی در نخستین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی از بهره‌برداری از طرح گلزار شهدای بهرام‎آباد در شهرستان شهرکرد خبر داد و افزود: برای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح اعتباری بالغ‌ بر 57 میلیون ریال از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول