اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلام‌آباد‌غرب

38 پروژه در هفته دولت در اسلام‌آباد‌غرب افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار اسلام‌آباد‌غرب گفت: در هفته دولت 38 پروژه در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود.

38 پروژه در هفته دولت در اسلام‌آباد‌غرب افتتاح می‌شود

صدرالله بابلی در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در کرمانشاه، ضمن تبریک هفته دولت اظهار کرد: در دولت نهم و دهم خدمات شایسته‌ای در شهرستان اسلام‌آباد‌غرب انجام شده است.

بابلی ادامه داد: از ابتدای دولت نهم تا‌کنون هزار و 472 مورد پروژه در اسلام‌آباد‌غرب اجرا یا کلنگ‌زنی شده است که اعتباری در حدود 290 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، ملی و...برای آنها هزینه شده است.

وی مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور به شهرستان اسلام‌آباد‌غرب را 27 مصوبه اعلام کرد و گفت: 80 درصد از مصوبات سفرهای رئیس‌جمهور اجرایی شده است.

فرماندار اسلام‌آباد‌غرب از افتتاح 38 پروژه در هفته دولت خبر داد و افزود:‌ 5 میلیارد تومان برای این 38 پروژه در شهرستان هزینه شده است.

وی کلنگ‌زنی کتابخانه مرکزی اسلام‌آباد‌غرب را مهمترین پروژه عنوان کرد و اظهار کرد: این کتابخانه از مصوبه‌های سفر رهبری به استان با اعتباری 1.5 میلیارد تومان است.

بابلی ادامه داد: در بخش کشاورزی کانال‌های آبیاری، اجرای 3 سیستم طرح فشار، طرح هادی، آبرسانی به روستای چشمه‌کبود بخش حمیل، بهسازی و آسفالت 5 روستای شهرستان، احداث 3 مورد خانه بهداشت روستایی و احداث دبستان 3 کلاسه روستای باقر‌آباد از جمله 38 پروژه افتتاحی هفته دولت هستند.

وی احداث دو مورد خانه عالم، ایستگاه فراوری بذر گندم و جو، احداث دو کارگاه شهید شهبازی و شهید چمران، احداث دو پارک با اعتبار 900 میلیون تومان‌، کلنگ‌زنی فاز دوم تصفیه‌خانه اسلام‌آباد‌غرب و ... را از دیگر پروژه‌های مهم شهرستان اعلام کرد.

فرماندار اسلام‌آباد‌غرب گفت: در نخستین روز از هفته دولت با ادای احترام به شهدا درس اخلاق مدیران در کنار مزار شهدا برگزار خواهد شد.

بابلی غبار‌رویی مزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان، اجرای مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی‌، ارائه گزارش خدمات نماز جمعه توسط فرماندار، برگزاری یادواره شهدای دولت و تجلیل از مدیران و کارکنان اداره‌ها در قالب برنامه‌های جانبی شهرستان عنوان کرد.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول