اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی:

پروژه‌های مسکن مهر اراک تا پایان شهریور ماه افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل راه و شهرسازی استان مرکزی از افتتاح پروژه 1440 واحدی مسکن مهر اراک تا پایان شهریور ماه خبر داد.

پروژه‌های مسکن مهر اراک تا پایان شهریور ماه افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک غلامرضا خرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه جلسه شورای مسکن اظهار داشت: بر اساس مصوبات شصت و چهارمین جلسه شورای مسکن استان مقرر شد مشکلات موجود در خصوص برق، آب و گاز این پروژه تا 120 روز مرتفع و پروژه به صاحبانشان تحویل شود.

وی پیرامون تاخیر در افتتاح این پروژه و تعویق زمان افتتاح آن گفت: در هر پروژه‌ای مشکلات پیش‌بینی نشده و ناخواسته‌ای به وجود می‌آید که باعث تاخیر آن می‌شود و این یک امر طبیعی است و ما هم در این پروژه با مشکلاتی از قبیل انتقال خطوط برق فشار قوی، شبکه آب و فاضلاب و محوطه‌سازی روبرو شده‌ایم.

خرمی تصریح کرد: علاوه بر مشکلات به وجود آمده بحث ساخت مسجد و مجتمع فرهنگی، تجاری هم در اواسط اجرای طرح مطرح شد که اجرای این پروژه‌ها زمان کل پروژه‌ را بیشتر کرد، ولی در مجموع این پروژه هم‌اکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش‌بینی می‌شود تا پایان شهریور ماه افتتاح شود.

مدیر کل راه و شهرسازی در خصوص وضعیت شهر جدید امیرکبیر خاطر نشان ساخت: به منظور اجرای این پروژه تاکنون سه پیمانکار انتخاب شده‌اند که دو پیمانکار مشغول به کار هستند.

وی همچنین اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر در مرحله اجرایی فوندانسیون و قالب‌بندی می‌باشد و قرار بر این است در مرحله اول دو مجموعه 500 واحدی احداث شود.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول