اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم پارس‌آباد در مجلس:

رکود فرودگاه پارس‌آباد قابل گذشت نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی گفت: رکود پروازهای فرودگاه پارس‌آباد به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست بلکه ضرورت دارد پرواز در این مسیر توسعه یابد.

رکود فرودگاه پارس‌آباد قابل گذشت نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام حبیب برومند عصر امروز در جریان بررسی مشکلات فرودگاه پارس‌آباد اظهار داشت: هرچند وعده مسئولان در توسعه همه‌جانبه فرودگاه پارس‌آباد به عنوان قدیمی‌ترین فرودگاه استان تحقق نیافته است اما زمزمه‌های تعطیلی فرودگاه پارس‌آباد به هیچ عنوان قابل قبول و گذشت نیست.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد:‌ ما تلاش می‌کنیم تا افزایش پروازهای فرودگاه پارس‌آباد را داشته باشیم که در این زمینه چند جلسه با مدیرعامل فرودگاه‌های کشور و وزیر راه و شهرسازی انجام دادم.

برومند خاطرنشان کرد: به دلایل نامعلوم و ادعای مشکلات فنی شمار پروازهای مسیر تهران پارس‌آباد و بالعکس در هفته به یک پرواز کاهش یافته است که باید این تعداد حداقل به دو پرواز در هفته افزایش یابد.

این مسئول استقبال خود هموطنانمان را از پروازهای برقرار شده اردبیل مغان یادآور شد و اضافه کرد: ما حتی درخواست کردیم تا پروازهای خارجی را برای این فرودگاه به ویژه با کشورهای همسایه پیش‌بینی کنند و در کنار آن پرواز مشهد مقدس و کربلای معلی نیز از این فرودگاه با محوریت و مرکزیت منطقه مغان انجام شود.

وی با بیان اینکه برای اجرای طرح ساختمان ایمنی زمینی این فرودگاه تاکنون 4 میلیارد ریال هزینه شده است، بیان کرد: انتظار می‌رود ساختمان یاد شده تا روزهای آینده به مرحله بهره‌برداری برسد.

به گزارش فارس، نماینده مردم پارس‌آباد و بیله‌سوار در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت: ‌وجود فرودگاه پارس‌آباد یک توانمندی و ظرفیت بی‌نظیر برای منطقه محسوب می‌شود که می‌تواند فرصت اشتغال و توسعه همه‌جانبه اقتصادی را برای منطقه فراهم آورد.

برومند همچنین از تعریض و تطویل فرودگاه پارس‌آباد در آینده‌ای نزدیک خبر داد و افزود: عملیات روکش آسفالت باند فرودگاه پارس‌آباد با 3 میلیارد تومان اعتبار اولیه انجام می‌شود.

این نماینده مجلس تصریح کرد: ‌فرودگاه پارس‌آباد ظرفیت و قابلیت خوبی برای اجرای طرح‌های توسعه‌ای دارد و از این رو رونق و گسترش این فرودگاه در دستور کار شرکت فرودگاه‌های کشوری قرار دارد.

برومند همچنین در جریان بازدید از طرح‌های توسعه شهری پارس‌آباد با گله‌مندی از برخی بی‌توجهی‌ها به این حوزه خاطرنشان کرد: شهرداری با تمام توان ورود پیدا کرده است اما همچنان از کمبود اعتبار رنج می‌برد.

وی با بیان اینکه حمایت لازم از شهرداری می‌تواند به نقطه قوت و توسعه شهر پارس‌آباد با مهاجرت‌پذیری متعدد کمک کند، اضافه کرد: ما امروز بیش از هر زمان دیگر به حمایت‌های همه‌جانبه از شهرداری نیاز داریم تا به عنوان یاریگر این مجموعه رضایت مردم را جلب کنیم.

برومند با انتقاد از جذب نشدن 50 میلیارد تومان اعتبار ملی برای شهرداری‌ها بیان کرد: نمایندگان اکثر شهرها و به صورت متشکل مجمع نمایندگان استان پیگیر اختصاص 50 میلیارد تومان اعتبار دولتی برای شهرداری‌های استان هستند تا دومین شهر بزرگ استان پارس‌آباد از این رقم به میزان ظرفیت خود بهره‌مند شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول