اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

قدس روز عدالت‌خواهی مظلومان عالم است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فردوس گفت: روز قدس فقط روز فلسطین نیست بلکه روز اسلام و عدالت‌خواهی مظلومان عالم است.

قدس روز عدالت‌خواهی مظلومان عالم است

عباس اقبال امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار کرد: در روز قدس باید پرچم و بیرق جمهوری اسلامی در سراسر کشورهای جهان برافراشته شود.

وی با اشاره به سخن امام راحل در ارتباط با روز قدس افزود: با حضور در راهپیمایی روز قدس باید به دشمن بفهمانیم که عمر او رو به افول است و دیگر نمی‌تواند در ممالک اسلامی پیشرو بوده و بر مردم مظلوم حکومت کند.

فرماندار فردوس تصریح کرد: روز قدس روز ندای حق‌طلبی اکثریت مظلومی است که از ظلم گروهی قلیل به تنگ آمده‌اند و خواستار سرنگونی مستکبران و فروریختن کاخ زورگویان هستند.

اقبال یادآور شد: روز قدس، روزی است که باید سرنوشت ملت‌های مستضعف معلوم شده و ملت‌های مظلوم و بی‌پناه در مقابل مستکبران اعلام وجود کنند.

فرماندار فردوس گفت: مردم میانمار مردم بومی این کشور هستند که قربانی فرقه‌گرایی نظامیان حاکم بر میانمار قرار گرفته‌اند و کسانی‌ که فریاد حقوق بشر آنها گوش بشر را کر کرده است امروز فریاد 800 هزار مسلمان میانماری را نمی‌شنوند.

اقبال با اشاره به کشتار مسلمانان در میانمار افزود: زنده زنده در آتش سوختن مسلمانان میانمار خاطر مدعیان حقوق بشر را مکدر نمی‌کند و روز‌ به روز بر جنایات آنها افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: قدس، قبله نخستین و حرم دوم مسلمانان جهان، سرزمین اصلى و وطن میلیون‌ها آواره مسلمان فلسطینى است که استکبار جهانى توسط صهیونیسم جنایتکار از سال 1948 این سرزمین را از دست ساکنانش خارج کرده و زیر سلطه نیروهاى اشغالگر قدس قرار داده است.

فرماندار فردوس شرکت در راهپیمایی روز قدس را وظیفه همگانی دانست و یادآور شد: همه مسلمانان جهان باید برای حمایت و دفاع از مردم مظلوم فلسطین، مسلمانان میانمار و سوریه بپا‌خیزند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول