اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه تاکید کرد

هنرمندان با جدیت در مسیر صادرات گام بردارند

خبرگزاری فارس: مدیرکل میراث فرهنگی استان کرمانشاه گفت: هنرمندان استان با جدیت بیشتر در مسیر صادرات کالاهای تولیدی خود گام بردارند.

هنرمندان با جدیت در مسیر صادرات گام بردارند

جلیل رحیمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: 500 میلیون دلار از صندوق ذخیره ارزی برای ارائه تسهیلات با کارمزد 4 درصد در راستای رونق کسب و کار در اختیار هنرمندان صنایع‌دستی قرار داده شده است.

رحیمی تصریح کرد: هنرمندان استان با جدیت بیشتر در مسیر صادرات کالاهای تولیدی خود گام بردارند و برای ماندن باید به این عرصه ورود پیدا کنند و اداره کل میراث فرهنگی از آنان حمایت خواهد کرد.

وی افزود: همه باید در راستای اعتلای کشور و خصوصاً منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنیم با نهایت تلاش گام برداریم.

مدیر‌کل میراث فرهنگی‌، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه با اشاره به نام‌گذاری سال تصریح کرد: تولید موادخام،  تولید کالا در داخل‌، مصرف کالای داخلی ولو با کیفیت پایین از اقداماتی است که هر ایرانی که داعیه ایرانی بودن دارد باید در این راه طی طریق کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هنرمندان صنایع‌دستی استان با جدیت بیشتر در مسیر صادرات کالاهای تولیدی خود گام بردارند.

رحیمی با اشاره به اینکه درصدد ایجاد بازارچه دائمی صنایع‌دستی هستیم، گفت: در حال حاضر کاروانسرای ماهیدشت آمادگی اجرای این امر را دارد.

وی نوید ایجاد بازارچه در تمامی شهرستان‌های استان را داد.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی  استان کرمانشاه گفت: در سال 90، 13 مسجد تاریخی استان را با اعتبار 2.5 میلیارد تومان بازسازی کرده‌ایم.

وی در پایان با اشاره به ششمین نمایشگاه صنایع‌دستی که با حضور 31 استان با 150 غرفه به‌صورت کارگاهی و فروش و عرضه صنایع‌دستی که از اول شهریور تا 5 شهریور ماه ادامه دارد، تصریح کرد: این نمایشگاه فرصت خوبی برای تبادل‌، تضارب افکار و تجارب هنرمندان این عرصه است‌.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول