اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر گمرک خوی:

امسال 11 هزار تن کالا از گمرک خوی صادر شده است

خبرگزاری فارس: مدیر گمرک خوی گفت: میزان صادرات امسال گمرک خوی 11 هزار و 734 تن کالا و درآمد آن با کاهش 10 درصدی تاکنون 20 هزار و 761 میلیون ریال بوده است.

امسال 11 هزار تن کالا از گمرک خوی صادر شده است

 میکائیل صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ارزش دلاری کالاهای صادر شده از گمرک خوی 5 میلیون و 604 هزار و 150 دلار است.

وی با بیان اینکه در مدت زمان مشابه سال گذشته 6 هزار و 949 تن کالا به ارزش 2 میلیون و 356 هزار و 38 دلار صادر شده بود، تصریح کرد: میزان صادرات از گمرک خوی در سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته از نظر وزن 69 درصد و از نظر ارزش دلاری 138 درصد رشد دارد.

صفری با اشاره به ارزش هر تن کالای صادراتی در سال جاری، افزود: ارزش هر تن کالای صادراتی در سال جاری 478 دلار بود.

وی با اشاره به عمده کالاهای صادراتی، خاطرنشان کرد: انواع سیمان، انواع میوه، سوخت‌های معدنی، ماشین‌آلات و وسایل مکانیکی، مواد پلاستیکی، غلات، بیسکویت و ... از جمله کالاهای مهم صادراتی هستند.

مدیر گمرک خوی در ادامه با اشاره به درآمد گمرک خوی در سال جاری، گفت: امسال گمرک خوی 20 هزار و 761 میلیون ریال درآمد داشت که این میزان در مدت زمان مشابه سال گذشته 22 هزار و 962 میلیون ریال بود.

صفری با اشاره به آمار مقایسه‌ای سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته در این زمینه، اظهار داشت: درصد تغییرات درآمدها در سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته با 10 درصد کاهش همراه است.

وی سهم گمرک خوی از کل درآمد گمرکات استان را چهار درصد اعلام کرد و افزود: گمرک خوی چهارمین رتبه را از نظر سهم درآمد گمرکات استان به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول