اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل منطقه آزاد چابهار خبر داد

رشد 92 درصدی صادرات در چابهار

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه آزاد چابهار گفت: میزان صادرات حاصل از تولیدات تیرماه در منطقه آزاد چابهار از رشد 92 درصدی برخوردار شده است.

رشد 92 درصدی صادرات در چابهار

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار، شهباز یزدانی اظهار داشت: میزان صادرات حاصل از تولیدات تیرماه 1391 نسبت به خرداد ماه 1391 این منطقه 92 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: از این میزان بیش از 450 هزار دلار مربوط به صادرات کالا به داخل سرزمین اصلی و خارج از کشور در خردادماه 91، حدود 860 هزار دلار صادرات در تیرماه 91 بوده است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری ـ صنعتی چابهار تصریح کرد: رشد صادرات در منطقه آزاد چابهار نشان می‌دهد گرانی کالاهای خارجی در پی تحریم‌های اقتصادی غرب منجر به تشویق سرمایه‌گذاران به فعالیت‌های تولیدی و صادراتی به جای واردات شده است.

یزدانی بیان داشت: منطقه آزاد چابهار به علت ارائه مشوق‌های مختلف همانند معافیت‌های مالیاتی واردات بدون عوارض مواد اولیه و ماشین‌آلات خط تولید و کوتاه بودن تشریفات صادراتی توانسته است توجه سرمایه‌گذاران را برای توسعه فعالیت در منطقه جلب کند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول