اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دشتستان خبر داد

افتتاح 50 پروژه عمران روستایی در دشتستان

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان از افتتاح 50 پروژه عمران روستایی در دشتستان در هفته دولت خبر داد.

افتتاح 50 پروژه عمران روستایی در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های روستایی بخش مرکزی شهرستان دشتستان اظهار داشت: توجه به نقاط روستایی و محروم یکی از اهداف دولت خدمتگزار محسوب می‌شود که همواره در راستای این هدف گام برداشته است.

فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: در نقاط روستایی و دورافتاده نیازهای زیرساختی و عمرانی فراوانی در عرصه‌های مختلف بوده که در طول دولت‌های نهم و دهم مسئولان به شناسایی آنها و تلاش برای رفع این مشکلات و نقایص همت گمارده‌اند و هم‌اکنون نتایج خوبی در این راستا شاهد هستیم.

خسروی بیان داشت: شهرستان دشتستان یکی از بزرگترین شهرستان‌های استان است و به دلیل گستره بالای جغرافیایی روستاهای زیادی را در خود جای داده است و از این رو توجه به نقاط روستایی و توسعه روستاها در این شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: افتتاح 50 پروژه عمران روستایی در عرصه‌های مختلف در هفته دولت یکی از افتخارات مسئولان شهرستان دشتستان و نمودی بر توجه همه‌جانبه ایشان به نقاط روستایی و دورافتاده است.

این مسئول یادآور شد: فرامین و دستورات مقام معظم رهبری چراغ روشنی است که مسیر پیشرفت و توسعه میهن اسلامی را به مدیران و مسئولان و کارگزاران نظام نشان داده و باید با توجه به این رهنمودها و فرامین در مسیر خدمت صادقانه به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برداریم.

فرماندار دشتستان با تاکید بر ضرورت وحدت مسئولان قوای سه‌گانه عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره در بیانات و رهنمودهای خود مسئولان قوای سه‌گانه و کارگزاران کشور را به وحدت و همدلی توصیه می‌کنند و در دیدار روز گذشته دولت با رهبر معظم انقلاب، ایشان به اتحاد قوا در هفته دولت و تجلی خدمات دولت توصیه کردند.

خسروی گفت: هفته دولت یادآور رشادت‌ها و دلاوری‌های شهیدان رجایی و باهنر با هدف توسعه ایران اسلامی است و مناسبت ارزشمند سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت این مطلب را یادآور می‌شود که مسیر دولت‌مردان همواره مسیر شهدا است.

فرماندار دشتستان تصریح کرد: تلاش، اخلاص و عشق‌ورزی سرلوحه خدمت‌گزارانی است که دل در گرو امام (ره) و شهدا دارند و تمامی مدیران اجرایی شهرستان دشتستان باید تلاش کنند و این ویژگی‌ها و خصوصیات را در خود متجلی و نمایان سازند.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول