اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز صورت گرفت

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی مساجد ایلام

خبرگزاری فارس: نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام ظهر امروز در آیینی با حضور شماری از مسئولان محلی در ایلام گشایش یافت.

آغاز به کار نمایشگاه دستاوردهای کانون‌های فرهنگی مساجد ایلام

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام در حاشیه گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: این نمایشگاه در قالب 25 غرفه آثار و دستاوردهای کانون های فرهنگی هنری مساجد ایلام را در معرض دید عموم قرار داده است.

علی چراغی‌پور افزود: در این نمایشگاه جدیدترین تولیدات فرهنگی، هنری و نخبگان اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان ایلام در معرض دید قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر ضرورت اطلاع‌رسانی هنرمندانه اقدامات کارهای ملی، بخشی و استانی به مردم از مهم‌ترین علل برپایی این نمایشگاه است.

این مسئول اضافه کرد: بازخوانی نقش کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان در احیای جایگاه واقعی و کارکردهای مسجد به عنوان فراگیرترین و مهم‌ترین شبکه اجتماعی جهان اسلام از دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه است.

چراغی‌پور تصریح کرد: آشنایی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد و دبیرخانه استانی از توانایی‌ها، دستاوردها و تجربیات موفق یکدیگر برای ایجاد تعامل و هم‌افزایی و ارتقای کیفی فعالیت‌ها از مهم‌ترین اهداف برپایی نمایشگاه است.

وی ادامه داد: غرفه شهدا، غرفه کانون‌های فرهنگی هنری روستایی، غرفه‌های کتابخانه‌ای و ... از دیگر بخش‌های این نمایشگاه خواهد بود.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان ایلام گفت: این جشنواره چهارم شهریور ماه همزمان با هفته جهانی مساجد در محل مجتمع فرهنگی هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام به مدت یک هفته برپاست.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول