اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی خبر داد

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی حروف‌نگاری رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از تمدید مهلت ارسال آثار به دومین جشنواره ملی نقاشی‌ خط و حروف‌نگاری رضوی تا 10 شهریورماه خبر داد.

تمدید مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی حروف‌نگاری رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی، محمد مطهری‌فر اظهار کرد: مهلت ارسال اثر به این جشنواره یکم شهریورماه بوده که با توجه به اتمام این مهلت و درخواست‌های رسیده هنرمندان می‌توانند آثار خود را تا 10 شهریورماه جاری به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

وی ادامه داد: دومین جشنواره ملی نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی از سری برنامه‌های دهمین جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (ع) با گستره ملی همزمان با هفته کرامت در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی افزود: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی، هنری و مذهبی و مرتبط با سیره ائمه (ع) به ویژه امام‌ رضا (ع)، گرامی‌داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام‌رضا (ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این آثار از جمله اهداف برگزاری این جشنواره ملی است.

مطهری‌فر تصریح کرد: فراخوان جشنواره ملی نقاشی‌خط و خط نگاره‌های رضوی از آغاز سال جاری بود و تا ابتدای شهریورماه جاری ادامه داشت.

وی با بیان اینکه جشنواره ملی نقاشی‌خط و حروف‌نگاری رضوی رویکرد متفاوتی دارد، گفت: این جشنواره به صورت حضوری برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در مورد جوایز جشنواره تصریح کرد: در هر رشته به نفر اول تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 16 میلیون ریال وجه نقد؛ نفر دوم تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 14 میلیون ریال وجه نقد؛ نفر سوم تندیس جشنواره، لوح تقدیر و مبلغ 12 میلیون ریال وجه نقد و به نفرات چهارم تا هشتم لوح سپاس و مبلغ 3 میلیون ریال وجه نقد اهدا می‌شود.

مطهری‌فر ادامه داد: علاقمندان باید حداکثر دو نمونه از آثار خود در هر رشته را از طریق پست الکترونیک جشنواره یا در قالب لوح فشرده از طریق آدرس پستی به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند که در صورت تأیید داوران افراد می‌توانند به صورت حضوری در این جشنواره شرکت کنند.

وی از برگزاری دو کارگاه نقاشی‌خط به منظور زمینه‌سازی جشنواره مذکور در استان خبر داد و گفت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره به مدت دو روز در کارگاه‌های حضوری و تخصصی حضور می‌یابند.

انتهای پیام/ز30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول