اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه روانسر:

شهدای هفته دولت نماد خدمتگزاری و ولایت‌مداری هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه روانسر گفت: شهدای هفته دولت نماد تلاش و ولایت‌مداری هستند و احیای دین، گسترش عدالت و حل مشکلات مردم باید به صورت عملی مدنظر قرار گیرد.

شهدای هفته دولت نماد خدمتگزاری و ولایت‌مداری هستند

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، ملا‌عبدالله غفوری در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان روانسر اظهار کرد: هفته دولت فرصت مناسبی است تا اینکه خدمات دولت به مردم بیان شود.

 غفوری شهدای هفته دولت را نماد تلاش و ولایت‌مداری توصیف و تصریح کرد: احیای دین، گسترش عدالت و حل مشکلات مردم باید به صورت عملی مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: صیانت از امنیت‌، حفظ وحدت و همدلی در سایه برافراشته بودن پرچم نظام جمهوری اسلامی تکلیف همه مسئولان و مردم است.

امام جمعه روانسر با اشاره به خدمات ارزشمند دولت نهم و دهم در مسیر توسعه شهرستان روانسر افزود: هفته دولت فرصتی مناسب و مغتنم برای ارائه فعالیت‌ها و دستاوردهای دولتمردان و مسئولان به مردم است که در فضای اطلاع‌رسانی باید تلاش شود کارهای برجسته و مهم دولت و نظام به اطلاع مردم رسانیده شود.

 وی وجود عدالت و تکریم ارباب رجوع را زمینه‌ساز پیشرفت و رضایت اقشار جامعه از دولت عنوان کرد.

غفوری از همه دستگاه‌های اجرایی خواست تکریم ارباب رجوع را در دستور کار اخلاقی و عملی خویش قرار دهند تا در پرتو رضایت خلق، رضایت و خشنودی خدا نیز حاصل شود.

جلال صفری نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا همواره زنده و نظاره‌گر اعمال و رفتار ما هستند و همه ما باید با الگوگیری از آنان همه کارهای خود را با نیت‌ الهی و خدمت صادقانه انجام دهیم.

صفری افزود: آرزوی دیرینه شهدا نائل شدن به مقام رفیع شهادت بود و شهدا امروز به آرزویشان رسیده‌اند و امروز همه ما وظیفه داریم راه و سیره آنان را در جامعه عملی کنیم.‌

وی اظهار کرد: استفاده از منابع نیروی انسانی و مدیریت صحیح در خدمت صادقانه به مردم جزو شاخصه مدیران توانمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و اگر امروز ما شاهد رشد و رونق همه‌جانبه منطقه هستیم نتیجه مجاهدت و ایثار خدمتگزاران است.

فرماندار شهرستان روانسر افزود: مدیریت در شهرستان روانسر توأم با همدلی ،همراهی و هم‌فکری است که این شهرستان روی ریل توسعه‌، پیشرفت قرار گرفته که این نشان از تلاش شما مدیران دستگاه‌ها و نهادهای روانسر است.

صفری تصریح کرد: تلاش‌های دولت و خدمات ارائه شده توسط دولت نهم و دهم مسیر توسعه روانسر را مهیا کرده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول