اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت گرفت

بهره‌برداری از 4 پروژه آب و فاضلاب شهری فردوس

خبرگزاری فارس: همزمان با چهارمین روز از هفته دولت، 4 پروژه آب و فاضلاب شهری فردوس به بهره‌برداری رسید.

بهره‌برداری از 4 پروژه آب و فاضلاب شهری فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان فردوس پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح این پروژه‌ها اظهار کرد: چهار پروژه آب و فاضلاب شهرستان فردوس با اعتبار یک‌ میلیارد و 890 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

قاسم توکلی گفت: به منظور تامین آب شهرستان فردوس پروژه آبرسانی از محل چاه بیدسکان با حفر یک حلقه چاه به عمق 260 متر، حصارکشی، خرید اتاقک پیش ساخته و اجرای خط انتقال به طول یک‌هزار و 700 متر با اعتبار 180 میلیون تومان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی اجرای قسمتی از کلکتور اصلی و شبکه فرعی جمع‌آوری فاضلاب شهر فردوس به طول 5 هزار و 500 متر با لوله‌های کاروگیت و اقطار 400، 600 و 200 میلی‌متر و احداث یک‌هزار و 400 باب آدم‌رو را از دیگر پروژه‌های آب و فاضلاب فردوس عنوان کرد که این پروژه نیز با اعتبار یک‌میلیارد و 390 میلیون تومان در چهارمین روز از هفته دولت به بهره‌برداری رسید.

توکلی تصریح کرد: اصلاح و توسعه شبکه آب شرب شهرهای فردوس و اسلامیه شامل اجرای 4 هزار متر لوله‌گذاری و احداث هفت باب حوضچه شیرآلات با اعتبار 120 میلیون تومان، توسعه شبکه آب فاز سه مسکن مهر فردوس شامل 3 هزار متر لوله‌گذاری و راه‌اندازی چهار باب حوضچه شیرآلات با اعتبار 115 میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاحی شهرستان فردوس در چهارمین روز از هفته دولت بود.

معاون فرماندار شهرستان فردوس نیز در مراسم افتتاح توسعه شبکه آب فاز سه مسکن مهر این شهرستان گفت: تامین زیرساخت‌های مسکن مهر باید مورد توجه مسئولان مربوطه باشد.

محمدعلی جوان با اشاره به مظلوم واقع شدن مسکن مهر در فردوس افزود: دولت در ارتباط با مسکن مهر اقدامات مناسبی انجام داده است ولی برخی از تعاونی‌های مسکن خوب عمل نکرده‌اند و با کم‌کاری خود اقدامات دولت را نیز زیر سؤال بردند.

وی تصریح کرد: بهتر است مدیران عامل و اعضای تعاونی‌های مسکن در پروژه‌هایی نظیر این پروژه که با اعتبار 115 میلیون تومان انجام شده است حضور داشته باشند تا از نزدیک با خدمات دولت آشنا شوند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول