اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی استانداری زنجان:

نیروی انسانی مهم‎ترین عامل توسعه در کشور است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان گفت: نیروی انسانی مهم‏‌ترین عامل توسعه در کشور است.

نیروی انسانی مهم‎ترین عامل توسعه در کشور است

داوود عباسی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‏‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: با اجرای برنامه‎های تحول و خط‌مشی‏‌های مصوب مقام معظم رهبری در پاسخ برنامه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدامات بسیار خوبی در کشور انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه منابع انسانی امروز در کشور، منابع انسانی متخصص و کاردان در انجام امور هستند، خاطرنشان کرد: آنچه که امروز با عنوان نیروی انسانی کارآمد و متخصص در دستگاه‎های مختلف اجرایی فعالیت دارند در دهه‏‌های گذشته وجود نداشت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان با بیان اینکه نیروی انسانی امروز باسواد و ماهر هستند، اضافه کرد: آنها استعدادهای خوبی دارند و مهارت‏‌های مختلفی را کسب کرده‏‌اند.

وی با اشاره به اینکه امروز به برکت اسناد بالادستی و به برکت اقداماتی که مسئولان منابع انسانی در سطح کشور انجام داده‏‌اند نیروهای انسانی ماهر و باسوادی تربیت شده است، ادامه داد: این امر به پیشبرد اهداف و امور نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کمک زیادی کرده است.

عباسی یادآور شد: امروز با تحولات صورت گرفته در نظام اداری خدمات بسیار خوبی به مردم ارائه می‎شود.

وی با تاکید بر اینکه هر روز که پیش می‎رویم اتفاقات خوبی در نظام اداری کشور رخ می‎دهد، تصریح کرد: از برکات این اقدامات خوب، مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در بخش‎های مختلفی بهره‎مند شده‎اند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان با اشاره به اینکه نمایشگاه دولت مهر آنچه که دستگاه‎های مختلف اجرایی در هفت سال به دست آورده‏‌اند را به نمایش گذاشته است، اضافه کرد: برقراری ارتباط بین مسئولان و مردم از مهم‎ترین و مثبت‎ترین نکات چنین نمایشگاه‎هایی به شمار می‎رود‎.

وی در زمینه برنامه‎های پیش‎بینی شده در حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی اظهار داشت: برنامه‎های مختلف آموزشی در زمینه تربیت مدیران در استان زنجان اجرا می‎شود.

عباسی در زمینه تربیت مدیران بالقوه و افرادی که هنوز مدیر نشده‏‌اند، افزود: با برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته در این زمینه سرمایه‎گذاری می‎شود تا از این افراد به عنوان مدیران خوب آینده استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه هر گامی که برای سرمایه‎های اصلی و نیروی انسانی کشور برداشته شده است سبب توسعه در بخش‏های مختلف شده است، خاطر نشان کرد: آموزش نیروی انسانی از جمله برنامه‌های پیش‎بینی شده در آینده است که حساسیت زیادی در این امر وجود دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان با بیان اینکه فضای برانگیزاننده ساختار اداری از اهمیت زیادی برخوردار است، ادامه داد: دولت در زمینه مسائل مادی و حقوق و مزایای کارکنان اقدامات خوبی انجام داده است و باید به مسائل معنوی نیز پرداخته شود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از اهداف حوزه توسعه مدیریت و منابع انسانی تبدیل سازمان و ارگان‎ها به سازمان‎های معنوی است، تصریح کرد: هدف ما تربیت نیروی انسانی معنوی است.

عباسی اظهار داشت: نیروی انسانی مهم‎ترین و بزرگ‎ترین سرمایه ما برای توسعه کشور در بخش‏‌های مختلف است.

وی با تاکید بر اینکه اقدامات نیروی انسانی باید در توسعه کشور به چشم بخورد، خاطرنشان کرد: نیروی انسانی رابطه کاملا مستقیمی با توسعه کشور دارد و باید بیشتر به این مقوله پرداخته شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری زنجان در زمینه آزمون‎های استخدامی برگزار شده در ماه‎های اخیر با بیان اینکه این آزمون‎ها با هدف جذب نیروی متخصص برای مناطقی که نیروی متخصص و ماهر ندارند، برگزار شده است، ادامه داد: این آزمون فرصت مناسبی برای شناسایی و استفاده از نیروهای ماهر محسوب می‎شود.

وی با اشاره به اینکه بیشتر نیروهای ماهر و متخصص در مرکز استان زنجان مستقر هستند، تصریح کرد: شهرستان‎ها از حضور این نیروها محروم بوده‎اند و با برگزاری آزمون استخدامی بخشی از نیروها به شهرستان‎ها هدایت می‎شوند.

عباسی هدف از برگزاری آزمون استخدامی را تقویت نیروی انسانی در شهرستان‎های استان زنجان دانست و افزود: شهرستان‎ها خاکریز نخست خدمت به مردم به شمار می‎روند.

وی اظهار داشت: خدمات دولت در شهرستان‎ها به صورت کاملا موجه و مورد قبول مردم ارائه می‌شود.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول