اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

مهر آرام و روانی در پیش داریم/آغاز توزیع کتاب‌های درسی در اردبیل

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: مهر آرام و روانی را برای آغاز یک سال تحصیلی کم دغدغه پیش رو داریم.

مهر آرام و روانی در پیش داریم/آغاز توزیع کتاب‌های درسی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمودزاده عصر امروز در جلسه معاونان و رؤسای نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان اردبیل اظهار داشت: در فاصله 25 روز تا آغاز سال تحصیلی تمام همت و تلاش خودمان را به کار گرفتیم تا یک سال تحصیلی کم دغدغه، با شور و نشاط و همراه با رضایت دانش‌آموزان، اولیا و معلمان را رقم بزنیم تا از اولین روز مدرسه دانش‌آموزان در سر کلاس‌ها حاضر باشند.

وی در ادامه سخنان خود از ساماندهی کامل فضاهای آموزشی، نیروی انسانی و همچنین تدوین برنامه آموزشی برای آغاز سال تحصیلی 92-91 خبر داد و تصریح کرد: اگر نواقصی نیز وجود داشته سعی کردیم در روزهای گذشته برطرف کنیم و با افتتاح پروژه‌های مدرسه‌سازی در هفته دولت و چندین پروژه در آغازین روزهای سال تحصیلی معایب و مشکلات احتمالی نیز برطرف می‌شود.

محمودزاده همچنین از توزیع کتب درسی در سطح استان با همکاری کتاب‌فروشی‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: البته کتاب‌های درسی برخی پایه‌های تحصیلی نیز تا آغاز سال تحصیلی تهیه شده و از طریق مدارس توزیع آنها انجام می‌شود.

این مسئول در مورد آمادگی استان برای اجرای نظام آموزشی 6-3-3 از ابتدای مهرماه اضافه کرد: برای استقرار نظام آموزشی جدید به ویژه راه‌اندازی پایه ششم ابتدایی هیچ نقص و کمبودی وجود ندارد و ما حتی با برگزاری دوره‌های آموزشی برای معلمان پایه ششم سعی کردیم آنها را آماده حضور در این پایه برای اولین بار در نظام آموزشی کنیم.

به گزارش فارس، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل از سیستم آموزشی 6-3-3 به عنوان سیستم تحولی و کارآمد در تغییر نظام آموزشی مؤثر و مفید یاد کرد و ادامه داد: آن چه در این زمینه بسیار مهم به نظر می‌رسد اینکه از نظر نیروی انسانی فضا و حتی آمادگی خانواده‌ها و دانش‌آموزان شرایط به گونه‌ای است که کمترین دغدغه در برپایی پایه ششم در این استان وجود ندارد.

وی در ادامه بیان کرد: در این اوضاع و شرایط مدیران و معاونان باید سعی وافری انجام دهند تا با همراهی اولیا در فرصت باقی‌مانده تا شروع سال تحصیلی ذهنیت‌های منفی و برخی دغدغه‌های احتمالی از بین رفته تا دانش‌آموزان ما از نخستین روز سال تحصیلی بتوانند در سر کلاس حاضر شوند.

انتهای پیام/‌ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول