اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

11 طرح عمرانی در غرب مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری فارس: 11 طرح عمرانی و خدماتی با اعتباری بیش از 17 میلیارد و 436 میلیون تومان کلنگ‌زنی و به بهره‌برداری رسید.

11 طرح عمرانی در غرب مازندران افتتاح و کلنگ‌زنی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کلاردشت، فرماندار چالوس عصر امروز در حاشیه این مراسم در گفت وگو با خبرنگاران افزود: در منطقه کلاردشت سه پروژه اعم از احداث مسکن شهری کمیته امداد با اعتبار 60 میلیون ریال، احداث مدرسه 6 کلاسه با اعتبار 600 میلیون ریال و احداث مخزن لاهو با اعتبار 7میلیارد ریال کلنگ‌زنی شد.

سید قدیر رضایی بیان داشت: چهار پروژه نیز اعم از سالن شهید مراد مرزه با اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال، بهسازی آسفالت راه لاهو به خرد پیر با اعتبار یک میلیارد ریال، آسفالت راه روستایی طبرسو با اعتبار یک میلیارد ریال و خط انتقال آبرسانی با اعتبار یک میلیارد و 800 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

وی ادامه داد: همچنین در بخش مرزن آباد نیز چهار پروژه اعم از عملیات آبخیزداری در روستای ناتر و دلیر و آسفالت راه روستایی سیرگاه با اعتبار‌ 3 میلیارد و 476 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس افزود: همچنین امروز 21 واحد مسکونی در قالب مسکن مهر خودمالکی در چالوس به بهره‌برداری رسید.

وی تاکید کرد: مجتمع مسکونی پانیذ دو با زیربنای کلی یک‌هزار و 956 در شش طبقه و 12 واحد احداث شد و در احداث آن با متد روز لحاظ شده است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول