اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان رضوی:

خدمت‌رسانی به مردم محوری‌ترین سیاست دولت نهم و دهم است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی گفت: خدمت‌رسانی به مردم از محوری‌ترین شعارها و سیاست‌های دولت نهم و دهم است.

خدمت‌رسانی به مردم محوری‌ترین سیاست دولت نهم و دهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، رضا عبدالملکی در مراسم بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی در شهرستان باخرز با گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر، ارتقای خدمت‌رسانی به مردم را از محوری‌ترین شعارها و سیاست‌های دولت نهم و دهم دانست و اظهار کرد: در دستورات دینی هیچ عملی پس از انجام فرایض دینی به اندازه خدمت به مردم ارزشمند نیست.

وی افزود: در طول این دو  دولت برنامه‌ریزی‌های فراوانی از سوی مسئولان استان برای رفع محرومیت و توزیع متوازن امکانات در اقصی نقاط کشور صورت گرفته که به دستاوردهای ارزشمندی منجر شده است.

عبدالملکی گفت: سیاست مسئولان دستگاه‌های اجرایی در استان نیز بر اساس استفاده از ظرفیت‌های هر منطقه و نیز نگاه عادلانه به سراسر استان بنا نهاده شده است.

عبدالملکی تصریح کرد: حرکت شتاب‌گونه استان به سمت پیشرفت و توسعه به برکت تعامل تمام مسئولان دستگاه‌های اجرایی و همراهی مردم بصیر و همیشه در صحنه استان حاصل شده است.

وی یادآور شد: ارمغان استمرار همراهی دولت و ملت رشد و شکوفایی خراسان رضوی و سایر استان‌ها است.

افتتاح چند طرح هادی روستایی، آبرسانی به دو روستا و طرح گازرسانی روستایی از جمله برنامه‌های معاون استاندار خراسان رضوی در سفر به شهرستان باخرز بود.

برای اجرای این پروژه‌ها اعتباری معادل 37 میلیارد ریال صرف شده است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول