اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر خبر داد‌

افتتاح 60 پروژه نوسازی مدارس در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر از افتتاح 60 پروژه نوسازی مدارس در استان بوشهر خبر داد.

افتتاح 60 پروژه نوسازی مدارس در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، محمدرضا ایرج‌زاده شامگاه دوشنبه در آیین افتتاح مدرسه راهنمایی پسرانه امام خمینی(ره) آبپخش اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد مهم و تاثیرگذار در جامعه است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: توسعه و تجهیز و نوسازی مدارس از مهم‌ترین برنامه‌های مسئولان است و امیدوار هستیم به اهداف مورد نظر برسیم.

مدیرکل توسعه، تجهیز و نوسازی مدارس استان بوشهر از افتتاح 60 پروژه نوسازی مدارس در استان بوشهر خبر داد و خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته 223 پروژه فرهنگی، آموزشی در استان به بهره‌برداری رسیده که از این تعداد 60 پروژه در هفته جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

ایرج‌زاده تصریح کرد: این تعداد پروژه با اعتبار 154 میلیارد ریال هدیه نوسازی مدارس در هفته دولت امسال به مردم شریف استان بوشهر بود که به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: مدرسه راهنمایی 9 کلاسه پسرانه امام خمینی(ره) آبپخش در مساحت یک‌هزار و 400 مترمربع و فضای آموزشی یک‌هزار و 300 متر مربع با اعتبار 7 میلیارد و 200 میلیون ریال نوسازی شد.

رئیس شورای اسلامی آبپخش نیز اظهار داشت: اجرای طرح‌های عام‌المنفعه و به ویژه توسعه مراکز علمی و آموزشی از اولویت‌های مسئولان در این منطقه است.

مصطفی رضایی تصریح کرد: تکمیل طرح‌های نیمه تمام و کیفیت‌بخشی در اجرای پروژه‌ها از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که امیدوار هستیم مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

وی بیان کرد: شورای اسلامی و شهرداری آبپخش برای رفاه و آسایش شهروندان تلاش شبانه‌روزی دارد و هیچ فرصتی را در این مسیر هدر نمی‌دهیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول