اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری

مدرسه 7 کلاسه سردشت لردگان افتتاح شد

خبرگزاری فارس: مدرسه هفت‌کلاسه سردشت لردگان امروز در سومین روز از هفته دولت با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

مدرسه 7 کلاسه سردشت لردگان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، علی‌اصغر عنابستانی استاندار چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در مراسم افتتاح این مدرسه در لردگان اظهار داشت: دولت عدالت‌محور نهم و دهم توجه ویژه‌ای به مقوله آموزش و توسعه فضاهای آموزشی داشته است.

وی دستاوردهای دولت‎های عدالت‎محور نهم و دهم را در راستای بهینه‎سازی فضای آموزشی در این استان مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: در زمان فعالیت دولت‌های ‎نهم و دهم با تخریب و بازسازی بسیاری از مدارس این استان، سطح کیفیت فیزیکی فضاهای آموزشی در این استان ارتقا پیدا کرده و به جایگاه قابل قبولی رسیده است.

عنابستانی ادامه داد: توجه به آموزش نیروی انسانی به عنوان یکی از عوامل موثر در توسعه از جمله اقدامات و دستاوردهای مهم و اساسی دولت‎های نهم و دهم در این استان است که در آینده تاثیر آن را بر توسعه چهارمحال و بختیاری بیشتر شاهد خواهیم بود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بهره‌برداری از مدرسه هفت‌کلاسه سردشت خاطرنشان کرد: برای احداث این مدرسه که در زمینی به مساحت 660 متر مربع احداث شده، 3 میلیارد و 200 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

عنابستانی تاکید کرد: از این میزان اعتبار 2 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی و 700 میلیون ریال نیز از محل اعتبارات استانی هزینه شده است.

وی گفت: با بهره‌برداری از این فضای آموزشی زمینه اشتغال 12 نفر به صورت مستقیم در این شهرستان فراهم می‌شود.

عنابستانی تاکید کرد: با توجه به اقدامات صورت گرفته در این استان در راستای توسعه کمی و کیفی فضاهای آموزشی، با وجود یک شیفته شدن مدارس در سطح کشور و این استان و اضافه شدن پایه ششم ابتدایی، فضاهای آموزشی برای ارائه خدمت به دانش‌آموزان کافی بوده و در این زمینه هیچ مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول