اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش بویین زهرا خبر داد

راه‌اندازی 13 مدرسه آموزش طرح صبا

خبرگزاری فارس: معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا از راه‌اندازی 13 مدرسه آموزش طرح صبا (ویژه شنا) در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی 13 مدرسه آموزش طرح صبا

مهدی زمانی امروز در حاشیه دیدار با جمعی از متولیان ورزشی در شهرستان بویین زهرا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه تاکنون بیش از 13 مدرسه ویژه آموزش طرح شنا در این شهرستان آغاز به کار کرده‌، اظهار کرد: طرح‌های توسعه ورزشی در این شهرستان با جدیت در حال پیگیری است و تا پایان سال چند پروژه احداث مدرسه و سالن ورزشی در بخش‌های مختلف بویین زهرا به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

معاون پرورش و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا افزود: با افتتاح این پروژه‌ها گامی مؤثر در راستای افزایش سطح رضایت‌مندی عمومی شهروندان برداشته می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشتر مدارس این شهرستان در بخش‌های دشتابی، شال و رامند از تجهیزات کامل ورزشی برخوردار نیستند، تصریح کرد: یکی از مسائلی که همواره از سوی معاونت پرورشی و تربیت‌ بدنی آموزش و پرورش این شهرستان به صورت جدی تاکنون پیگیری شده است، بحث تخصیص اعتبار ویژه برای برون‌رفت از شرایط کنونی مدارس در امر ورزشی بوده که البته تاکنون هیچ یک از امکانات ورزشی به این شهرستان تعلق نیافته است.

معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه ضعف در سیستم آموزش و پرورش در پاره‌ای از موارد موجب افزایش مانع در مسیر رضایت‌مندی والدین شده است، عنوان کرد: تدابیر ویژه‌ای که هر ساله از سوی وزارت آموزش و پرورش در طول سال تحصیلی برای توسعه فضای ورزشی و آموزشی به اجرا در می‌آ‌ید تا به امروز توانسته نقش ویژه‌ای را در این حوزه ایفا کرده و موجب رونق برنامه‌ها شود.

وی اضافه کرد: قطعاً برنامه‌ریزی‌هایی که در وزارت آموزش و پرورش برای فرهنگ‌سازی اسلامی صورت گرفته تا به امروز تا حد بسیار زیادی در عرصه جنگ نرم مؤثر بوده و سبب اقتدار فرهنگی جامعه شده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول