اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای دولت نهم صورت گرفت

راه‌اندازی 17 مدرسه خیر‌ساز در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: 17 مدرسه و مجتمع آموزشی خیرساز از ابتدای دولت نهم در این شهرستان احداث و راه‌اندازی شده است.

راه‌اندازی 17 مدرسه خیر‌ساز در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، احد احمدی ظهر امروز در دیدار با جمعی از خیران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه از ابتدای دولت نهم تاکنون بیش از 17 مدرسه و مجتمع آموزشی خیرساز در تمام بخش‌های این شهرستان راه‌اندازی و احداث شده است، اظهار کرد: خیران و نیکوکاران تاکنون بیش از 10 میلیارد و 500 میلیون ریال برای احداث و نوسازی مدارس در این شهرستان کمک کرده‌اند.

فرماندار شهرستان بویین زهرا افزود: تعاون و همکاری در طرح‌های مشارکتی می‌تواند تأثیر به‌سزایی را در روند اجرای این طرح‌ها داشته و سبب تسریع بیشتر در کار‌ها و فعالیت‌ها شود.

وی با اشاره به لزوم تدوین برنامه‌ ویژه برای بهره‌‌گیری مضاعف‌تر از ظرفیت‌ها و حمایت‌های خیران مدرسه‌ساز عنوان کرد: این مهم لازم است که از سوی مسئولان آموزش و پرورش مورد بررسی و اجرا قرار گرفته تا زمینه توسعه فضاهای آموزشی کشور مهیا شود.

فرماندار شهرستان بویین زهرا ادامه داد: فریضه مدرسه‌سازی امری مقدس و بسیار متعالی بوده که در دنیا خیر و در جهان آخرت نیز برای انسان‌ها مایه سعادت‌مندی و توفیقات روزافزون است.

احمدی با بیان اینکه دانش‌آموزان عناصر مستعد و فرهنگ‌ساز نظام اسلامی هستند، تصریح کرد: ایران اسلامی امروز با مشارکت گسترده دانش‌آموزان و جوانان در ‌طرح‌ها و پروژه‌های کلان علمی و تحقیقاتی توانسته به اوج عزت و سرافرازی روزافزون در جهان دست یابد.

وی خاطرنشان کرد: دولت باید با حمایت‌های جدی و کارآمد سوق‌دهنده دانش‌آموزان و نخبگان به سوی قله‌های پیشرفت و اقتدار باشد.

فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت توسعه فضاهای آموزشی و فرهنگی در این شهرستان تشریح کرد: شهرستان بویین زهرا در حال حاضر از قطب‌های اصلی رشد و بالندگی علمی بوده و هرساله جوانان متعددی از این شهرستان در مسابقات و جشنواره‌های گوناگون افتخار‌آفرین می‌شوند.

احمدی ادامه داد: توانمندی و اقتدار ایران اسلامی در عرصه‌های علمی سبب خفت دشمنان شده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول