اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل ورزش و جوانان اصفهان خبر داد

معرفی سرپرست جدید هیئت چوگان استان اصفهان در روزهای آینده

خبرگزاری فارس: معاون امور توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: پس از انتخاب مسئول پیگیری امور هیئت چوگان استان اصفهان، سرپرست جدید این هیئت نیز به زودی معرفی می‌شود.

معرفی سرپرست جدید هیئت چوگان استان اصفهان در روزهای آینده

غلام ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: با توجه به درگذشت رئیس سابق هیئت چوگان، این هیئت عملا مسئولی را بالای سر خود نداشت و از این رو مقرر شد فردی مسئولیت پیگیری امور را به طور موقت برعهده بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیتی که وجود داشت، در نخستین فرصت یکی از همکاران اداره کل را به عنوان مسئول پیگیری امور هیئت معرفی کردیم.

معاون امور توسعه ورزش قهرمانی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان افزود: علی شمس در حال حاضر مسئولیت پیگیری امور هیئت را دارد، اما در آینده نزدیک با بررسی گزینه‌های مورد نظر فردی را به عنوان سرپرست معرفی می‌کنیم تا وی نیز مقدمات برگزاری مجمع را فراهم کند.

به گزارش فارس، حدود یک ماه قبل محمدرضا عابدی رئیس هیئت چوگان استان اصفهان که با سپری شدن دو سال از دوران ریاستش، به عنوان سرپرست در هیئت مسئولیت داشت، در سانحه تصادف مرحوم شد.

مرحوم عابدی که نزدیک به هفت سال ریاست هیئت چوگان استان اصفهان را در اختیار داشت، در دوران مدیرکلی رشید خدابخش در اداره ورزش و جوانان استان اصفهان اختلاف نظرهای بسیاری با وی پیدا کرد و در چند نوبت قرار بود سرپرست دیگری برای هیئت انتخاب کنند که به دلایلی انجام نشد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول