اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان:

چوگان اصفهان قربانی کمبود امکانات شده است

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان گفت: رشته چوگان اصفهان غیر از کمبود امکانات هیچ ‌گونه مشکلی برای پیشرفت ندارد اما این ورزش به دلیل نبود امکانات لازم ورزشی در حال قربانی شدن است.

چوگان اصفهان قربانی کمبود امکانات شده است

رضوان جعفری امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با اینکه چوگان اصفهان از کمبود‌های شدید امکاناتی به شدت رنج می‌برد اما در هر صورت تلاش می‌کنیم تمرینات آمادگی چوگان را برای فعالان این رشته ورزشی برپا کنیم.

وی با بیان اینکه در فصل تابستان و نبود امکاناتی مانند آبخوری مناسب تمرینات چوگان مشکلات زیادی را برای بانوان به وجود می‌آورد، تصریح کرد: با اینکه چوگان‌بازان اصفهان براساس عشق خود در راه این ورزش قدم برداشته‌اند اما در هر صورت انگیزه‌های لازم ورزشی نیز باید برای این عزیزان به وجود ‌آید.

نایب رئیس هیئت چوگان استان اصفهان در مورد برنامه‌های ویژه تابستانی هیئت چوگان استان اصفهان با بیان اینکه دوره‌های سوارکاری اختصاصی رشته چوگان آغاز شده است، تاکید کرد: هزینه هر ترم این دوره‌های آموزشی مبلغی در حدود 250 تا 300 هزار تومان است.

وی به حضور نیروی انتظامی در تمرینات سوارکاری هیئت چوگان استان اصفهان اشاره کرد و گفت: حدود 15 نفر از افراد نیروی انتظامی برای راه‌اندازی نیروی سواره نظام خود در این کلاس‌ها شرکت می‌کنند.

جعفری در مورد مجمع انتخاباتی هیئت چوگان استان اصفهان تاکید کرد: به نظر من محمدرضا عابدی تنها کسی است که می‌تواند چوگان استان اصفهان را به دلیل شناخت خوب خود از این ورزش نجات دهد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول