اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی هفته دولت صورت می‌گیرد

افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهر گز در استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان گفت: هم‌زمان با هفته دولت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهر گز در شهرستان شاهین‌شهر و میمه اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهر گز در استان اصفهان

محمدعلی زارع امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر 53 مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای در سطح استان وجود دارد، اظهار کرد: این اداره در نظر دارد که مراکز ثابت آموزشی فنی و حرفه‌ای را در تمام شهر‌های استان راه‌اندازی کند.

وی با تاکید بر اینکه تا پایان سال جاری نیز شهر‌های دهاقان و خوربیابانک اصفهان نیز از مراکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای برخوردار می‌شوند، اضافه کرد: راه‌اندازی این مراکز در تمام شهر‌ها و روستا‌های موجود در سطح استان گامی در راستای نهادینه‌شدن فرهنگ مهارت‌آموزی در میان مردم و به ویژه جوانان است.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اصفهان با بیان اینکه عملیات اجرایی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهر گز از توابع شهرستان شاهین‌شهر و میمه از سال 1389 آغاز شده است، تصریح کرد: زمین این مرکز توسط شورای شهر گز اهدا شده و ساخت آن نیز توسط یکی از خیران این شهر انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه هم‌زمان با ششمین روز از هفته دولت مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهر گز در شهرستان شاهین‌شهر و میمه اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد، ادامه داد: همچنین این مرکز به عنوان مرکز ثابت آموزش فنی و حرفه‌ای حاج علی لباف شهر گز نام دارد.

زارع زیربنای این مرکز را یک‌هزار و 900 متر مربع دانست و تاکید کرد: برای تجهیز این مرکز به امکانات آموزشی 324 میلیون تومان هزینه شده و این مرکز دارای پنج کارگاه آموزشی است.

وی با تاکید بر اینکه بعدازظهر امروز مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهر گز با حضور استاندار اصفهان افتتاح می‌شود، افزود: رشته‌های مهارتی تراش و فرز، روباتیک، نرم‌افزار مهندسی، برق صنعتی و صنایع دستی از رشته‌هایی است که در این مرکز به مهارت‌آموزان ارائه می‌شود.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول