اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول پذیرش فنی و حرفه‏ای دماوند:

13 رشته فنی و حرفه‏ای ویژه مردان در دماوند فعال شد

خبرگزاری فارس: مسئول پذیرش کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‏ای برادران دماوند از فعال شدن 13 رشته فنی و حرفه‏ای ویژه مردان در این شهرستان خبر داد.

13 رشته فنی و حرفه‏ای ویژه مردان در دماوند فعال شد

محمدعلی صداقت امروز در حاشیه نمایشگاه «دستاوردهای دولت» در شهرستان دماوند در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: تلاش مجموعه آموزش فنی و حرفه‏ای برادران دماوند بر ارتقای سطح فنی کارآموزان معطوف شده است.

وی ادامه داد: خوشبختانه این آموزش‏های فنی و حرفه‏ای علاوه بر برخورداری از سطح کیفی مناسب و قابل قبول در فضایی مملو از دوستی به مخاطبان ارائه می‏شود.

صداقت اضافه کرد: جریان دوستی، محبت و تعامل بین مسئولان مرکز، مربیان و کارآموزان در مرکز آموزش فنی و حرفه‏ای برادران دماوند همان ضرب‏المثل قدیمی «جمعه به مکتب آورد طفل گریزپای» را در اذهان تداعی می‏کند.

مسئول پذیرش کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‏ای برادران دماوند افزود: بسیاری از کارآموزان قدیمی این مرکز پس از چند سال از اتمام دوره و اشتغال در آن رشته کاری برای تجدید دیدار با اساتید و مسئولان به محل آموزش خود بازمی‏گردند.

وی ادامه داد: ارائه آموزش در این مرکز بر اساس آموزه‏های دینی و سفارشات اکید ائمه اطهار (ع) بر فرهنگ کار و کارآفرینی اسلامی بنا نهاده شده است.

صداقت اضافه کرد: فعالیت در چنین فضای معنوی و فرهنگی مناسب، افتخاری برای مجموعه مرکز آموزش فنی و حرفه‏ای برادران دماوند قلمداد می‏شود.

مسئول پذیرش کارآموزان مرکز آموزش فنی و حرفه‏ای برادران دماوند افزود: رشته‏های فنی و حرفه‏ای در حال آموزش در مرکز برادران را جوشکاری با فرایند قوس الکتریکی (سازه‏ها و مخازن)، لوله‏کشی گاز خانگی و تجاری، تعمیرکار برق خودرو، تعمیرکار اتومبیل‏های سواری بنزینی، تعمیرکار ماشین‏های الکتریکی و برق‏کاری صنعتی تشکیل می‏دهد.

وی ادامه داد: همچنین رشته‏های دیگری نظیر نصابی تابلوهای برق، برقکار ساختمان، لوله‏کشی و نصابی دستگاه‏های حرارت مرکزی، تعمیر آبگرمکن دیواری، تعمیرکار پکیج شوفاژ گاز، سرویس و نگهداری خودرو و بنایی سفت‏کاری نیز در این مجموعه به کارآموزان علاقه‏مند آموزش داده می‏شود.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول