اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی:

تمسک به قرآن بزرگترین سرمایه برای مقابله با جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: قرآن کریم به عنوان بزرگترین سرمایه برای مقابله با جنگ نرم است.

تمسک به قرآن بزرگترین سرمایه برای مقابله با جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام حجت گنابادی‌نژاد ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بیست و چهارمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم ویِژه همسران شهدا در هتل طرقبه مشهد اظهار کرد: باید به قرآن به عنوان بزرگترین سرمایه جنگ نرم تمسک کنیم چرا که امروز سرمایه قرآن فقط نیاز شخصی نیست بلکه یک خط مقدمی در مقابل جبهه استکبار است.

وی تاکید کرد: ما با سه سرمایه اصلی که همان اعتقادات دینی و مذهبی، حضور آحاد مردم در صحنه و پرچمداری امامت و ولایت و رهبری امام راحل(ره) است، توانستیم انقلاب شکوهمند اسلامی را به پیروزی برسانیم.

گنابادی‌نژاد با بیان اینکه مسابقات قرآن خانواده شاهد و ایثار گر یک مسابقه صنفی نیست، خاطرنشان کرد: این مسابقات یک الگو، نمونه و عیار و نشانه‌ای در جبهه بزرگ نهضت قرآنی کشور است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، تصریح کرد: از سرمایه‌های ارزشمند اعتقادی مذهبی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در برابر مقتدرترین شاه پهلوی تمسک به قرآن و سنت و اهل بیت(ع) بود و اعتقاد مردم به ولایت امیرالمومنین و حضرت فاطمه زهرا(س) و ارادتمندی به سائر ائمه را در روند مبارزات انقلاب نمی‌توان نادیده بگیریم یا کم رنگ بدانیم.

گنابادی‌نژاد با بیان اینکه کسانی توانستند در روند پیروزی انقلاب موفق باشند که این سه اصل را با هم داشتند، تصریح کرد: 33 سال از انقلاب گذشت و امروز بیداری اسلامی رقم خورد و امروز بیداری اسلامی به رسالت جهان اسلام و منطقه‌ای تبدیل شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: آنچه در کشورهای اسلامی امروز اتفاق افتاده برگرفته از اعتقاد به وحدانیت به خداوند متعال و فرستاده او حضرت رسول اکرم(ص) است.

وی تصریح کرد:‌ اگر نبود ایثارگری و فرهنگ آزادی؛ شهادت و جانبازی‌‌های رزمندگان اسلام،‌نمی‌توانستیم یادگارهای برجامانده از طاغوت را از بین ببریم‌ و از ارزشهای اسلام و انقلاب امام دفاع کنیم.

گنابادی‌نژاد افزود: اینکه ما در جنگ پیروز شدیم و امروز در جبهه اقتصاد، علم و جنگ نرم و توطئه استکبار پیروز هستیم مرهون ایثارگری‌های مردم کشورمان و شهدای عزیز اسلام و انقلاب است.

وی پیروزی انقلاب اسلامی ایران را در گذشته و پیروزی بر تحریم دشمنان را در زمان فعلی مرهون ایثارگری شهدا و رزمندگان اسلام دانست.

وی با اشاره به اینکه تعلق اصلی و مبنایی مردم کشورمان به اسلام و ارزش‌های اسلام را نمی‌توان منکر شد، بیان کرد: امروز مبارک زدایی، آمریکا زدایی و استکبار زدایی مطالبه حقوقی مردم جهان شده است.

گنابادی‌نژاد خاطرنشان کرد: امروز مسابقات قرآن خانواده ایثارگران یک محفل نیست که عده قلیلی در آن شرکت کنند بلکه این مسابقات سالانه و رسمی و یک حرکت فراگیر است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، ادامه داد: اعتکاف نیز موضوعی نیست که عده کمی از متخصصان دینی به آن بپردازند بلکه امروز پیر و جوان و فقیر و غنی در اعتکاف‌ها، نمازهای جمعه، دعای کمیل شرکت کرده و به قرآن کریم تمسک می‌جویند.

وی در ادامه با اشاره به تهدیدها و آسیب‌هایی که با وجود تمسک جستن اغلب مردم ایران و به‌ویژه مشهد گریبانگیر جامعه است، گفت: دو هزار ماهواره فقط به مقابله و تهدید و براندازی ارزش‌های دینی و اعتقادی همت گمارده‌اند و برنامه‌های خود را برای همه نوع مخاطب با هر نوع زبان به طور رایگان در اختیار آنان قرار داده و دنیا را پوشش می‌دهند و این‌ها در ذیل جنگ نرم است و ماموریت بزرگ استکبار است.

انتهای پیام/ی10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول