اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای شش پروژه برق‌رسانی

5000 خانوار بشرویه‌ای از خدمات برق‌رسانی برخوردار می‌شوند

خبرگزاری فارس: با اجرای شش پروژه برق‌رسانی در هفته دولت، پنج هزار و 640 خانوار در بشرویه از خدمات برق‌رسانی برخوردار می‌شوند.

5000 خانوار بشرویه‌ای از خدمات برق‌رسانی برخوردار می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از بشرویه، رئیس اداره برق بشرویه عصر امروز در مراسم بهره‌برداری از احداث شبکه 20 کیلووات به منظور نزدیک‌سازی چاه‌های کشاورزی نیگنان که با حضور فرماندار و مسئولان بشرویه برگزار شد، اظهار کرد: سال گذشته شش کیلومتر از شبکه توزیع برق در بخش مرکزی شهرستان احداث شده است.

محمود خسروی ادامه داد: با توجه به مشکلات خاموشی و افت ولت برق چاه‌های کشاورزی در بخش مرکزی بشرویه، پروژه احداث شبکه 20 کیلووات به منظور نزدیک‌سازی چاه‌های کشاورزی نیگنان به طول 5 هزار و 748 متر با اعتبار یک‌میلیارد و 495 میلیون ریال انجام شده است.

وی با بیان اینکه با احداث این شبکه 11 روستا از خدمات آن بهره‌مند می‌شوند، تصریح کرد: طی هفته دولت، شش پروژه برق‌رسانی با اعتبار 6 میلیارد و 645 میلیون ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

رئیس اداره برق بشرویه افزود: با اجرای شش پروژه برق‌رسانی در هفته دولت، 5 هزار و 640 خانوار در بشرویه از خدمات برق‌رسانی برخوردار می‌شوند.

خسروی از بهره‌برداری از پروژه توسعه و تقویت شبکه 20 کیلووات به منظور تامین برق متقاضیان در نقاط مختلف شهرستان بشرویه در هفته دولت خبر داد و گفت: احداث شبکه فشار ضعیف، 20 کیلووات و تجهیزات از مشخصات این پروژه است.

وی اضافه کرد: در مجموع برای اجرای پروژه توسعه و تقویت شبکه 20 کیلووات ، یک‌میلیارد و 270 میلیون ریال هزینه شده است.

رئیس اداره برق بشرویه عنوان کرد: با اجرای این پروژه 90 خانوار و 360 نفر از مزایای آن بهره‌مند می‌شوند.

فرماندار بشرویه در ادامه این مراسم گفت: شهرستان بشرویه قطب کشاورزی بوده و فراهم کردن زیرساخت‌های لازم از جمله تامین برق برای بهره‌وری و تولید بیشتر ضروری است.

غلامرضا پورسلطانی افزود: با توجه به سیاست‌های دولت عدالت‌محور و توجه ویژه به مناطق محروم، باید زمینه تامین زیرساخت‌ها توسط دستگاه‌های متولی فراهم شود تا کشاورزان با آرامش خاطر کار خود را دنبال کنند.  

انتهای پیام/ر20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول