اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان:

مازندران و گلستان امسال خاموشی برق نداشت

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: در سال جدید با وجود مصرف زیاد مشکل ناشی از خاموشی نداشتیم.

مازندران و گلستان امسال خاموشی برق نداشت

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، حسین افضلی صبح امروز در جلسه بررسی مسائل و مشکلات برق شهرستان بابلسر که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد با گرامیداشت هفته دولت اظهار داشت: ظرفیت مصرف برق دو استان گلستان و مازندران 3 هزار و 250 مگاوات است که پیک مصرفی این دو استان در سال جاری 2 هزار و 840 مگاوات بوده است.

وی افزود: برق مصرفی در این استان صرف تولید نمی‌شود بلکه صرف مصرف لوازم سرمایشی شده که این موضوع  بسیار نگران‌کننده است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان با اشاره به اینکه در این دو استان انرژی برق مصرفی که صرف تولید می‌شود بسیار جزیی است، گفت: اگر انرژی برق صرف تولید شود موجب حل مشکلات اقتصادی شده و اشتغال را به همراه دارد، اما این مصرف بیشتر صرف استفاده از مصارف خانگی یا تجاری می‌شود.

افسری تصریح کرد: با اینکه مصرف برق در این دو استان بسیار بالا بود در سال جاری مشکل خاموشی جز در دو منطقه دابودشت نداشتیم. 

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای مازندران و گلستان اذعان داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده امیدواریم در مناطق پارکینگ ساحلی بابلسر ایستگاهی دایر کنیم تا بتوانیم مشکلات برق این شهرستان را حل کنیم.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول