اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس حوزه‌های علیمه ایلام:

اجلاس تهران قدرت دیپلماسی ایران علیه نظام سلطه است

خبرگزاری فارس: رئیس حوزه‌های علیمه استان ایلام گفت: اجلاس تهران قدرت و توانمندی دیپلماسی ایران علیه نظام سلطه است.

اجلاس تهران قدرت دیپلماسی ایران علیه نظام سلطه است

حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: تمام توطئه‌های نظام سلطه با برگزاری نشست سران کشورهای جنبش عدم تعهد در تهران با شکست مواجه شد.

وی ادامه داد: خوشبختانه نشست جنبش عدم تعهد با استقبال ویژه کشورهای عضو مواجه شده و این شکست بزرگی برای دنیای غرب و در رأس آن آمریکا است.

این مسئول اضافه کرد: بنا به اعلام رسانه‌های داخلی و خارجی استقبال سران کشورهای عضو این جنبش در مقایسه با 15 اجلاس گذشته بی‌نظیر توصیف شده است.

مرادبیگی تصریح کرد: ایران اسلامی همواره و طی 33 سال گذشته از گذرگاه‌های هولناکی که نظام سلطه زمینه‌ساز آن بوده با درایت و هوشیاری عبور کرده است و این رویداد مدیون تلاش‌ها و رهبری معمار کبیر جمهوری اسلامی و همچنین مقام معظم رهبری بوده است. 

رئیس حوزه‌های علیمه استان ایلام گفت: حضور سران کشورهای عضو جنبش و پیش‌نویس آماده شده از سوی وزاری عضو جنبش در این جلسات از مهم‌ترین ویژگی‌های اجلاس شانزدهم به ریاست ایران اسلامی است.

وی ادامه داد: ایران طی سه سال آتی ریاست این اجلاس که پس از سازمان ملل بزرگ‌ترین تشکیلات سیاسی بین‌المللی است را برعهده دارد که نتایج مطلوبی در خصوص رفع بحران‌های منطقه‌ای و جهانی خواهد داشت.

این مسئول اضافه کرد: برگزاری این اجلاس در تهران و پذیرفتن ریاست آن طی سه سال آتی از سوی ایران اسلامی مهم‌ترین دلیل استقبال کشورهای عضو جنبش از اجلاس شانزدهم بوده است.

مرادبیگی تصریح کرد: امروز جهانیان چشم خود را به ایران کانون تحولات جهان دوخته و امت‌های اسلامی که ارادت ویژه‌ای نسبت به مقام معظم رهبری دارند امیدشان روز افزون شده است.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول