اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی:

اجلاس جنبش عدم تعهد، تظاهرات دیپلماتیک علیه استکبار است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی برگزاری شانزدهمین اجلاس جنبش عدم تعهد در تهران را تظاهرات دیپلماتیک علیه استکبار دانست.

اجلاس جنبش عدم تعهد، تظاهرات دیپلماتیک علیه استکبار است

قاسم جعفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: حضور کشورهای مختلف در این عرصه یک بیداری اسلامی محسوب شده و با برگزاری آن در واقع مدیریت حکومت دینی به رخ جهانیان کشانده می‌شود.

وی با بیان اینکه حاکمان زر و زور و تزویر نمی‌توانند افکار خود را به سایر کشورها به ویژه مسلمانان غالب کنند،‌ گفت: مدل اسلامی می‌تواند الگوی بسیار خوبی برای جامعه بشریت و جهانیان باشد.

جعفری تصریح کرد: برگزاری اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم تعهد قیام علیه قدرت‌طلبان و دنیای استکبار است.

وی با بیان اینکه کشورمان این دوره از اجلاس را میزبانی می‌کند، گفت:‌ به طور حتم برگزاری موفقیت آمیز این نشست، سیاست‌های حق‌طلبانه نظام جمهوری اسلامی را در حوزه‌های سیاست خارجی از جمله عراق،‌ سوریه و افغانستان پیش خواهد برد.

نماینده مردم شهرستان‌های بجنورد، مانه و سملقان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی همچنین برپایی این اجلاس را در اقتدار نظام جمهوری اسلامی و بی‌تأثیر قلمداد کردن تحریم‌ها بسیار مثبت ارزیابی کرد.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول