اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

مسئولان طرح‎های ساماندهی گلزارهای شهدا را با حساسیت بیشتر اجرا کنند

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: ساماندهی گلزارهای شهدا از حساسیت ویژه‎ای برخوردار است و مسئولان در اجرای این طرح‎ها باید دقت و نظارت بیشتری داشته باشند.

مسئولان طرح‎های ساماندهی گلزارهای شهدا را با حساسیت بیشتر اجرا کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی محمدحسین جهانبخش صبح امروز در آیین افتتاح چند پروژه عمرانی در شهرستان دشتی اظهار داشت: گلزارهای شهدایی که احداث یا ساماندهی می‎شوند باید مسقف و دارای درب و پنجره باشند و اعتبار لازم نیز برای این امر اختصاص می‏دهیم.

جهانبخش افزود: در سالن‎های ورزشی که احداث می‏شود کولر و وسایل خنک‌کننده نصب می‏شود اما در گلزار شهدا این کار صورت نمی‌گیرد.

استاندار بوشهر با تجلیل از شهدای دولت و شهدای انقلاب اسلامی گفت: لازم است صمیمانه هم خدا را شکر کنیم و هم سپاس به پیشگاه مقام معظم رهبری به خاطر حمایتی که از خدمات دولت نهم و دهم داشتند.

معاون عمران و مسکن بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز گفت: از مجموع 206 گلزار شهدای استان بوشهر با تعداد یک‌هزار و 957 شهید، تاکنون تعداد 110 گلزار به همراه هزار و 592 مزار ساماندهی شده‎اند و 25 گلزار نیز به همراه 197 مزار در استان بوشهر در دست ساماندهی است.

وحید نیک‌روشن افزود: ساماندهی گلزار شهدای چاوشی که 8 شهید در آن آرمیده است به مساحت 54 متر مربع زیربنا با اعتبار 45 میلیون تومان هزینه در برداشته است در حال انجام است و تاکنون 20 میلیون تومان به آن اختصاص یافته است.

وی یادآور شد: این پروژه عمرانی در روز دوازدهم بهمن ماه سال 90 آغاز شد و در هفته دولت شاهد بهره‌برداری از آن هستیم و مدت پیمان این گلزار 10 ماه بوده است که سه ماه قبل از موعد به اتمام رسیده است.

فرماندار دشتی نیز گفت: در هفته دولت عملیات اجرایی تعداد 73 پروژه با اعتباری بیش از 20 میلیارد تومان آغاز شده یا به اتمام و بهره‌برداری رسیده است.

 علی هاشمی یادآور شد: شهرستان دشتی دومین شهرستان استان بوشهر است که بیشترین پروژه در سطح استان را دارد و روز گذشته جلسه کمیته برنامه‎ریزی را در شهرستان تشکیل داده‏ایم که تا‎کنون اعتباری بیش از 22 میلیارد تومان داشته‎ و در قالب 230 پروژه عمرانی اتفاق خواهد افتاد.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول