اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

هفته دولت در بهشهر با افتتاح گلزار شهدا آغاز شد

خبرگزاری فارس: همزمان با بهره‌برداری از دستاوردهای دولت در سراسر کشور، پروژه‌های هفته دولت در شهرستان بهشهر با افتتاح رسمی از گلزار شهدای شهر رستمکلا کلید خورد.

هفته دولت در بهشهر با افتتاح گلزار شهدا آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، در نخستین روز از هفته دولت، با حضور فرماندار بهشهر و جمعی از مسئولان شهری، پروژه ساماندهی مزار 29 شهید گلزار شهدای رستمکلا به‌عنوان نخستین پروژه شهرستانی در هفته‌ای که پیش روی داریم مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پروژه مذکور با صرف هزینه‌ای بیش از یک میلیارد و 100 میلیون ریال تکمیل شد و موجبات رضایت‌مندی خانواده‌های شهدا را در پی داشت.

بر اساس برنامه زمان‌بندی هفته دولت در شهرستان بهشهر امروز شاهد افتتاح 24 پروژه شهری بودیم که شامل ساماندهی گلزار شهدای رستمکلا، 10 طرح خوداشتغالی کمیته امداد، سه پروژه آب شهری و 11 پروژه اداره برق بودیم که برخی از آنها به‌صورت متمرکز افتتاح شد.

این برنامه‌ها با حضور محمدرضا البرزی فرماندار بهشهر و مدیران ادارات بنیاد شهید و امور ایثارگران، کمیته امداد، آب و فاضلاب شهری و رئیس شرکت برق، افتتاح و دو پروژه متمرکز آب و فاضلاب شهری هم کلنگ‌زنی شد.

به گزارش فارس، به‌مناسبت هفته دولت، 51 پروژه افتتاحی با اعتبار 417 میلیارد و 940 میلیون ریال در شهرستان بهشهر به بهره‌برداری می‌رسد و همچنین سه پروژه عمرانی با اعتبار تخصیصی 16 میلیارد و 300 میلیون ریال کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول