اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

برگزاری اجلاس عدم‌تعهد در تهران نشانه انزوای نظام سلطه است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد در تهران را نشانه انزوای نظام سلطه دانست.

برگزاری اجلاس عدم‌تعهد در تهران نشانه انزوای نظام سلطه است

به گزارش خبرگزاری فارس از آذرشهر، احمد علیرضابیگی ظهر امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح آذرشهر، با اشاره به ساقط شدن حاکمان مستبد منطقه، اظهار کرد: شرایط کنونی جهان بیش از پیش حقانیت انقلاب اسلامی را گواهی می‌دهد و آنچه امروز اتفاق افتاده همان وعده‌ای است که امام راحل آن را پیش‌بینی کرده بود.

وی برگزاری اجلاس سران جنبش عدم‌تعهد در تهران را نشانه انزوای نظام سلطه دانست و افزود: این اجلاس در فضایی امن و آرام برگزار خواهد شد و علیرغم تبلیغات غرب علیه جمهوری اسلامی، آینده روشنی را برای کشورهای عضو جنبش رقم خواهد زد.

علیرضابیگی با بیان اینکه دولت علیرغم تحریم‌ها توانسته شرایط اقتصادی کشور را به خوبی مدیریت کند، افزود: دولت در پرتو امنیت برخاسته از تلاش نیروهای مسلح، کارهای بزرگی را در حوزه عدالت اجتماعی و توسعه و پیشرفت به سامان رسانده که در گذشته بی‌سابقه بوده است.

وی خاطرنشان کرد: ملت ما امنیت را نه در پرتو سلاح و جنگ‌افزار، بلکه از رهگذر دیانت و پایبندی به آموزه‌های دینی جستجو می‌کند.

استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: مناسبت‌های مهم در جمهوری اسلامی با نام شهیدان بزرگی گره خورده است که با ایمان به وعده الهی در راه اعتلای اسلام و انقلاب اسلامی مجاهدت کردند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران با تکیه بر خون شهیدان و دلبستگی مردم به آرمان‌های انقلاب اسلامی محکم و استوار در مقابل فتنه‌آفرینی‌های نظام سلطه ایستاده است.

در این مراسم همچنین از چند خانواده شهید آذرشهر با اهدای لوح و تندیس قدردانی شد.

استاندار آذربایجان‌شرقی که برای شرکت در نشست شورای برنامه‌ریزی استان به آذرشهر سفر کرده است، در بدو ورود به این شهرستان بر مزار شهیدان انقلاب اسلامی حاضر شد و با اهدای گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

شهرستان آذرشهر با 120 هزار نفر جمعیت در 55 کیلومتری جنوب غرب تبریز مرکز آذربایجان‌شرقی واقع است.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول